|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har skolebarna skrivepult på rommet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har skolebarna skrivepult på rommet?Storesøster fikk skrivebord da hun begynnte på skolen . På 6 år er det blitt gjort sørgelig lite lekser der . Hun sitter som regel ved spisebordet . |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Har skolebarna skrivepult på rommet?På rommet til W har vi satt inn en nesten 3 meter lang benkeplate hvor begge to(det er god plass til fire, fem) tegner og roter, klipper og limer. Lille E har ikke skrivebord på rommet sitt.
![]() |
#24 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har skolebarna pult på rommet?
Samme her, bare med Poden i stedet for Frøkna.
![]() |
#25 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Har skolebarna pult på rommet?Storebror har mitt gamle Stompa skrivebord på rommet sitt og der sitter han og gjør lekser. Alternativet er å sitte på kjøkkenet, men da klarer han ikke å konsentrere seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Har skolebarna skrivepult på rommet?Eldstejenta på 14 har hatt skrivebord på rommet sitt siden hun begynte på skolen, men jeg tror ikke hun noen sinne har gjort lekser der. Det blir liksom en rotsamler, stabler med bøker og utstyr. Lettere å ta leksene ved kjøkkenbordet, eller sittende på senga med laptop'en i fanget. Men man skal ikke undervurdere verdien av å ha en rotsamler på ungenes rom heller da
![]() |
![]() |
#27 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Har skolebarna skrivepult på rommet?9 åringen har, men har aldri brukt den. 14 og 6 åringen har ikke. Alle gjør leksene på spisestuebordet.
![]() |
#28 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Har skolebarna skrivepult på rommet?11-åringen har pc-bord. Jeg tror jentungen skal få skrivebord slik at hun kommer seg opp på det og ut av vinduet ved en krise når hun flytter ned i kjelleren. De gjør lekser på spisebordet.
![]() |
#29 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har skolebarna skrivepult på rommet?Begge har skrivepult, men leksene blir gjort ved kjøkkenbordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har skolebarna skrivepult på rommet?Jeg syns jo det er flott at unger flest ikke sitter på skrivebord på rommet sitt når de gjør lekser altså, men jeg syns også at det er en fordel å ha mulighet til å "sjusje" ungene på rommet når de er flere og skal tegne eller noe, for eksempel.
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Har skolebarna skrivepult på rommet?Storebror har skrivebord på rommet sitt. Han har Stompa loftseng med stol og skrivebord under. Sitter aldri der når han skal gjøre lekser. Sitter ved kjøkkenbordet. Sist redigert av Left : 29-09-09 kl 09:06. |
![]() |
![]() |
#32 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har skolebarna skrivepult på rommet?Har ikke plass til pult på rommet, men har tenkt å ommøblere/omrokkere litt her nå når det skal males/pusses opp å da lage plass til en pult på stua(fordi han uansett trenger hjelp med lekser å ikke vil sitte alene) så gjør vi det slik.
![]() |
#33 |
Passiv
|
![]() Sv: Har skolebarna skrivepult på rommet?Enda en tråd som bare bekrefter at jeg er snerpete. Jeg trodde den skulle handle om møbler på barnerom jeg. :svelger tungt: |
![]() |
![]() |
#34 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Har skolebarna pult på rommet?Storebror på 15 har skrivebord/pc-bord på rommet, men det brukes sjelden til lekser. Andreklassingen har ikke skrivebord på rommet, og jeg ser ikke behovet heller. Han gjør alltid leksene på spisebordet, der vi andre oppholder oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har skolebarna skrivepult på rommet?Gutten min fikk skrivepult för han begynte paa skolen. Da ryddet vi bort det lille bordet med ministoler rundt som han hadde för. Han sitter der naar han tegner e.l. men gjör leksene ved spisebordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Sær og kresen
![]() Sv: Har skolebarna skrivepult på rommet?
![]() |
#37 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Har skolebarna skrivepult på rommet?Eldstejenta liker å trekke seg bort når hun gjør lekser og gjør leksene på skrivepulten på rommet.
![]() |
#38 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Har skolebarna skrivepult på rommet?Foreløpig funker spisebordet eller kjøkkenbordet bra til lekser.
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har skolebarna skrivepult på rommet?Her gjøres leksene på kjøkkenbordet. Han skal få skrivepult nå når vi har hatt byttet ut vinduene på rommet hans (i morgen), og jeg får malt lister etc. Da blir det også ny seng, hylle etc. Men om han kommer til å gjøre leksene på rommet da, er jo en annen sak..
![]() |
#40 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Har skolebarna skrivepult på rommet?Storebror gjør det lille han har av lekser ved spisebordet i stua, og jeg kjenner han kommer til å gjøre det i uoverskuelig framtid, all den tid han klarer å lage mye drama ut av den ene lille leksa han har i uka allerede.
![]() |
|
|