Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Valen Frokost-TV

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-09, 11:41   #21
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valen Frokost-TV

Jeg liker forresten ikke Raske menn. De er i litt i overkant av det jeg kan klare.

Valen er jo helt unik. Måten han etterligner andre personer og måten han gjør ting på er bare kul og morsom.
Ingen andre er så flink som han.
Helt utrolig at han får det til og at han får det til å ligne så mye. Jeg er helt imponert over denne mannen.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 12:01   #22
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Til vanlig har jeg stor sans for Valen, og jeg synes han er hysterisk morsom. Men akkurat det jeg så i går, Valen Frokost-TV, synes jeg var bare kjedelig. Jeg lo i hvert fall ikke så veldig mye.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 12:32   #23
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Til vanlig har jeg stor sans for Valen, og jeg synes han er hysterisk morsom. Men akkurat det jeg så i går, Valen Frokost-TV, synes jeg var bare kjedelig. Jeg lo i hvert fall ikke så veldig mye.

Litt enig. Ble litt skuffa jeg også.
Humra litt, men lo ikke så alt for mye.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 12:34   #24
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Er det bare jeg i hele verden som finner han ufordragelig og lite morsom?

Nei, jeg synes han er skikkelig teit.
Jeg har vel trukket på smilebåndet en gang kanskje av han.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 12:44   #25
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Valen er god, og han er utrolig til å parodiere. Parodien av Kjos var jo bare rå.

Blir nok et nytt program å følge med på fremover dette ja.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 13:12   #26
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Er det bare jeg i hele verden som finner han ufordragelig og lite morsom?

Gammel 29-09-09, 13:26   #27
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Mannen ler seg skakk av Valen og måtte se det i går så jeg så på sånn halvveis jeg også. Han er ikke av de dårligste, men for min del drar han det altfor langt innimellom. Raske menn har jeg aldri skjønt noe av, de finnes ikke morsomme.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:18   #28
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Raske menn er kjempefestlige. Om de kommer til Trondheim med det nye showet sitt, så skal jeg dit altså!

(De var jo på Senkveld på fredag og jeg lo så lenge at jeg fikk vondt)

Gammel 29-09-09, 15:27   #29
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Raske menn derimot, de forstår jeg bare ikke. Det ER jo bare IKKE morsomt?! Bare vas og fjas på dem.

Liker ikke Valen heller.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 18:10   #30
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Raske menn er jo kjempe morsomme.
Ler meg i hjel av alle versjonene av "har du fisi, har du prompa...."

: juvenil humor:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 18:31   #31
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Raske menn har jeg ikke sett. Liker Valen like dårlig som han derre engelske saken. Å, hva er det han heter? Mr Bean er det! Like dårlige.

Gammel 29-09-09, 18:57   #32
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg takler ikke Valen.

Ikke jeg heller. Han er bare slitsom og ikke morsom i det hele tatt.

Jeg liker stort sett Raske menn da; det ser ut som om man havner i enten den ene eller den andre leiren her.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 19:43   #33
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I Valen TV er han ikke så morsom, men som Sibbe er han genial.

Gammel 29-09-09, 19:51   #34
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes både Valen og Raske menn er kjedelig. :bidrar:

Gammel 08-10-09, 22:01   #35
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Valen rocker

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 22:19   #36
Capri
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2007
Capri har et hav av muligheter foran seg
Standard

Synes Valen er rå. Spesielt Bjørn Kjos med den morsomme latteren. Jeg og mannen har forresten gått rundt å nynnet på sangene til Svingkameratene

(Kilde:
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
)

(Kilde:
(Kilde:

)
)

(Kilde:
(Kilde:

)
)

Sist redigert av Capri : 08-10-09 kl 22:32.
Capri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 22:21   #37
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg humrer godt av både Valen og Raske Menn.

Gammel 08-10-09, 22:26   #38
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg syns Valen er genial jeg. men det kan jo bli litt mye og.

Raske menn derimot, de forstår jeg bare ikke. Det ER jo bare IKKE morsomt?! Bare vas og fjas på dem.

Jeg liker både Valen og Raske Menn og Mad TV jeg. Så Raske Menn live, uten å ha sett noe av dem før, og holdt på å ramle død om av latter. Fantastisk! Valen har opptrådd og underholdt siden han var en neve stor eller deromkring, og er fantastisk flink til å etterlikne.

Gammel 08-10-09, 22:28   #39
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Valen er tidvis morsom, men jeg synes det blir lengre og lengre mellom godbitene.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 22:33   #40
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker ikke valen. Mannen fikk gratisbiletter til showet han for noen mnd siden. Jeg lo et par ganger igjennom hele kvelden. Han gjør narr av folk, og virker utrolig selvgod.

Raskemenn derimot ler jeg så jeg griner. Samme med Dagfinn Lyngbø.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31.