Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tøyen/Kampen med fireåring - hva bør jeg prioritere?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-09, 14:52   #21
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tøyen/Kampen med fireåring - hva bør jeg prioritere?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

1400 fra hvor? Nå sjekket jeg fra hotellet Balanse skal bo på, til omtrent midt i Sofienbergparken, og fikk litt over 1600. (Nå maser jeg fælt, men jeg vil gjerne vite hva som er den korteste veien. )

Jeg sjekket også fra hotellet, til kirken, dvs. en adresse rett ovenfor eller rett nedenfor, husker ikke helt. Da fikk jeg en vei som gikk på oversiden av Botanisk Hage.

Jeg har forresten en merkelig idé om at kilometrene er kortere i byen. Der hvor moren min bor på bygda, så er det kjempelangt å gå til stasjonen, og det er litt over halvannen kilometer. Det er ikke så langt å gå samme strekningen på Løkka.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:54   #22
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kirken er litt nærmere Tøyen enn det lekeplassen er, og adressen jeg brukte er sikkert litt nærmere Løkka, det er nok bare der det ligger. Jeg tror i alle fall at "rundt halvannen kilometer" er ganske riktig. Og helt enig i at et par kilometer der det "skjer noe" hele veien virker mye kortere.

Gammel 29-09-09, 14:54   #23
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Du har fått mange bra tips her. Vi har vært på lekeborgen anslagsvis 100 ganger de siste fire årene. Junioravdelingen går aldri lei.

Vi har dessuten det veldig hyggelig ute på Lyst når sola skinner. Lekeplass rett ved siden av og spaghetti bolognese på barnemenyen.

Darbar over gata er en annen favoritt, men det er litt mer stress mht til lekeplassen, siden han må over veien.

Gammel 29-09-09, 14:56   #24
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, kirken er ca 30 meter nærmere. Uansett, det er ikke store forskjellene. Det er dumt at dere er her på mandag, Balanse, det er den store internsjonale alle-severdigheter-er-stengt-dagen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:05   #25
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Kampen gård så kjempekoselig ut, Elinblu, men vi bor jo på landet allerede.
Vi drar ut til Gardermoen i rett over 17, så det blir nok bare et matstopp i sentrum tirsdagen.

Det går forsåvidt buss og trikk rett til Sofienberg fra der vi har avtalen vår mandag, men trafikanten.no foreslår noen rare omveier og mener trikkene 11, 17 og 18 er innstilt mellom Jernbanetorget og Aschehougs plass?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:07   #26
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, kirken er ca 30 meter nærmere. Uansett, det er ikke store forskjellene. Det er dumt at dere er her på mandag, Balanse, det er den store internsjonale alle-severdigheter-er-stengt-dagen.

Ja, jeg er i det hele tatt ergerlig over å bruke mange tusen på reisen på så dum tid. Jeg forsøkte å få time slik at vi kunne kombinere det med Dinosaurshowet eller langhelg, men slik ble det ikke.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.