|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glamorøs
|
Sv: Tøyen/Kampen med fireåring - hva bør jeg prioritere?
Jeg sjekket også fra hotellet, til kirken, dvs. en adresse rett ovenfor eller rett nedenfor, husker ikke helt. Da fikk jeg en vei som gikk på oversiden av Botanisk Hage.
|
|
|
#22 |
|
flisespikker
|
Sv: Tøyen/Kampen med fireåring - hva bør jeg prioritere?Kirken er litt nærmere Tøyen enn det lekeplassen er, og adressen jeg brukte er sikkert litt nærmere Løkka, det er nok bare der det ligger.
|
|
|
#23 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tøyen/Kampen med fireåring - hva bør jeg prioritere?Du har fått mange bra tips her. Vi har vært på lekeborgen anslagsvis 100 ganger de siste fire årene. Junioravdelingen går aldri lei.
|
|
|
#24 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#25 |
|
Vaklende
|
Sv: Tøyen/Kampen med fireåring - hva bør jeg prioritere?Kampen gård så kjempekoselig ut, Elinblu, men vi bor jo på landet allerede. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vaklende
|
Ja, jeg er i det hele tatt ergerlig over å bruke mange tusen på reisen på så dum tid. Jeg forsøkte å få time slik at vi kunne kombinere det med Dinosaurshowet eller langhelg, men slik ble det ikke. |
|
|
|
![]() |
|
|