Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Flash Forward

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-09, 11:07   #21
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flash Forward

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Den ligger ute på tv2.no

Jeg så første episode nå! Gleder meg allerede til neste!

På tv2 Sumo? Den man må betale for? Eller ligger den fritt ute et annet sted? Link?

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 11:17   #22
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

På tv2 Sumo ja.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 11:24   #23
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vi så første episode i går, og kommer nok til å følge med for å se hvordan det går videre...

Gammel 16-10-09, 11:20   #24
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes episode 2 var minst like spennende som episode 1.
Denne serien skal jeg følge med på ja.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 11:55   #25
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Det ser ut til at det jeg så for meg i dette innlegget kommer til å skje.

FlashForward er så langt en dum og dårlig TV-serie. Det er dessverre ikke noe som tyder på at det vil endre seg, men det er naturligvis lov til å håpe.

Ben "don't reward stupidity" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 12:01   #26
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes FF er gøy fremdeles jeg da. Men det er litt også fordi jeg sitter helt fremst på stolen og venter på at Dominic Monaghan endelig snart skal dukke opp (Charlie i LOST for dem som husker ham). Og så venter jeg på at et par elementer til fra boken skal dukke opp. Det blir litt sånn "Åh! Sånn var det IKKE i boken" og "Oj! Der kom han, ja!"

Jeg har ikke sett gårsdagens episode da, den ligger på vent til Mr. Norway kommer hjem.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 12:16   #27
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg lar den ligge noen uker eller måneder tenker jeg; jeg leser nok omtale av, og forumdiskusjoner om, TV-serier til å få med meg om den blir noe jeg sannsynligivs syns er verdt å se igjen. Og hvis den mot formodning blir det så er det jo lett å fortsette der jeg slapp.

Ben "no patience with needless exposition and repetition" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 12:24   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker det også fremdeles. Ikke sånn men det er spennende nok til at jeg gidder å følge med.
Men Fringe er ukas høydepunkt. I kveld er det ny episode på meg og mannen.

Gammel 16-10-09, 12:37   #29
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er helt på slutten av sesong 1 av Fringe, og tværer så lenge jeg klarer. Ser kun på når forholdene er optimale, dvs unger lagt eller ute av veien, ingen forstyrrelser, hodetelefoner på.

Gammel 16-10-09, 12:38   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg og mannen ser det på tven (via pcen og xboxen) men ikke før begge ungene er i seng og har sovnet skikkelig. Da er det frem med digg og på med xboxen. Fringe er hellig!

Jeg ELSKER Walter! Han er jo helt fantastisk. Den entusiasmen hans over kroppsdeler og lignende er bare ubetalelig.

Gammel 16-10-09, 14:03   #31
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Jeg synes episode 2 var minst like spennende som episode 1.
Denne serien skal jeg følge med på ja.

Samme her! Liker serien veldig godt hittil

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 14:21   #32
Fruktflua
Sperret

Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Hvem er D. Gibbons som datteren til hovedkarakteren refererte til som farlig på slutten av episode 2? Hun hadde visstnok drømt om D. Gibbons i sin "flash forward", men i IMDB finnes det ingen informasjon om D. Gibbons.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 14:45   #33
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Flashforward sin egen Wiki gir grei oversikt.

Gammel 16-10-09, 15:12   #34
Fruktflua
Sperret

Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Flashforward sin egen Wiki gir grei oversikt.

Takk!

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 22:24   #35
Albertine
Passiv

Standard

Jeg liker ikke denne serien. Men jeg MÅ se den likevel.

Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 22:34   #36
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Hvor mange episoder består denne serien av? Noen som vet? Håper ikke det er en serie som bare fortsetter og fortsetter. *utålmodig*

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 23:25   #37
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Hvor mange episoder består denne serien av? Noen som vet? Håper ikke det er en serie som bare fortsetter og fortsetter. *utålmodig*

Hvis den blir populær, så er det jo akkurat det som skjer.

Gammel 29-11-09, 01:54   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg og mannen har mange episoder liggende på pcen som vi ikke har giddet å se, plutselig ble det bare kjedelig og jeg tror faktisk ikke vi gidder å se mer. Det ble plutselig bare booring. Samme som skjedde med Heroes, bare at det skjedde i sesong 3. Elsket sesong 1 og 2, så bare halve sesong 3 og kjedet meg ihjel. Sesong 4 gidder jeg ikke prøve meg på engang.

Gammel 29-11-09, 07:28   #39
Slettet bruker
Passiv

Standard

Den dør etter sesong en så jeg. Jeg får håpe det er en avslutning da - ikke at den bare stopper.

Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 07:30   #40
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Jeg følger med, og er hekta. Synd den går så seint bare. Gikk den ikke en time tidligere de første gangene?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.