|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?vi drar til vogna vår på Oppdal, gleder oss til mer enn bare ei helg der. Sambo og eldste sønn drar hjem søndag, pga fotballskole. Jeg og jentene blir igjen, og satser på å reise hjem fredag. Har små planer om en tur til Trondheim onsdagen.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Jeg skal studere, mannen jobbe, guttene skal på aktivitetsskolen, i barnehagen og på hockeyskole.
![]() |
#24 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Høstferie er hytteferie for oss. Her er det bare tre dager høstferie i år forresten - ikke en hel uke sånn som det har vært før.
![]() |
#25 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Gutta og jeg er i Lalandia i Rødby.
![]() |
#26 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Jeg har ikke høstferie, men skal ha et par dager fri i november, og da skal jeg og storebror til hjemplassen min. Det gleder vi oss til
![]() |
|
|