|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseÆrlig talt, også stå fram i avisen med dette.
|
|
|
#2 |
|
rakkarpus
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise
Enig, men ut i fra bildet, (ja nå er jeg kanskje litt stygg) kunne hun virke som et litt surrehue. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På grunn av det bustete håret?
|
|
|
#4 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseAltså, hadde jeg kommet for sent til et fly hadde jeg ikke vært frekk nok til å stå fram i avisen og påstå at det var dårlig service av flyselskapet
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseHar ingen som helst sympati for damen. Hun kom for sent.Punktum. Flyet har dessuten lov til å pushe fra gate 10 min. FØR oppsatt avgangstid, så hun har bare seg selv å takke.
|
|
|
#6 |
|
|
Kanskje det er derfor de trenger de 10 (eller 8 i henne tilfelle) minuttene, for å gjøre det på |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseMamma pleide å stå i gaten på SAS i mange år forresten. Stakkars den som kom for sent til henne tenker jeg, jeg kan ikke tenke meg at hun på noen som helst slags måte gadd å stryke et blondt mehe med hårene for å slippe henne på et fly som stod og skulle gå på tida, når damen kom for sent til siste opprop. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseJeg har aldri blitt ropt opp på en flyplass, og forundrer meg til stadighet over de som er så surrete med tiden sin. Selvfølgelig, ting kan skje som er utenfor ens egen kontroll, men jeg mistenker at de fleste tilfellene er surring og lite respekt for andres tid.
|
|
|
#10 |
|
Smugleser
|
Jeg kan godt være med å henge ut de som ikke har respekt for andres tid. OK, uhell kan skje, men jeg er utrolig lett-irritert over folk som kronisk kommer for sent uten annen grunn enn manglende planlegging, manglende respekt og hva-har-du.
|
|
|
#11 |
|
Ekvilist
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseVi ble ropt opp en gang på flyplassen, men da var vi tidlig ute. Det var innsjekkingskøen og problemer med bagasjebåndet som var problemet. Selv om det ikke var vår feil, så var allikevel en kjip og flau opplevelse.
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseJeg har for øvrig nesten kommet for sent til et fly, som heldigvis for meg var forsinket. Dette var i flytogets spede start, og de hadde av en eller annen grunn færre avganger enn normalt. Det burde jeg helt klart ha sjekket, men det hadde jeg altså ikke. Det var også vill konkurranse mellom flytoget og flybussen, så de ansatte i skanken nektet å opplyse om andre måter å komme seg til gardermoen på.
|
|
|
#14 |
|
Ekvilist
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseJeg lurer på om dama kanskje har misforstått hva avgang med fly betyr. Avgang er ikke den tiden innsjekkingen stopper lissom.
|
|
|
#15 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Det har jeg faktisk opplevd en gang, på vei hjem fra en Kanariøy (første og siste gang, foreløpig) med en ett-åring. To kofferter var på flyet uten eiere, og da var det alle mann ut, all bagasje ut, alle måtte identifisere sitt. Det resulterte i 5 timers forsinkelse. Sjempegøy. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Det var det nok, og tro meg, ikke spesielt morsomt. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseNorwegian har vært snille med meg, da jeg kom for sent (pga. at flytoget var forsinka), åpnet de gaten som faktisk var stengt, slik at lille meg rakk siste flyet hjem til Trondheim! Jeg hadde bare håndbagasje...
|
|
|
#19 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg hadde en ikke fullt så fin opplevelse en juleaften for et par år siden. Vi skulle fly "hjem" til Haugesund på juleferie, men ble litt forsinket fra Oslo fordi Flytoget ble forsinket på grunn av signalfeil. Da vi kom til innsjekkingen på Gardermoen var den stengt 5 minutter tidligere. Det nyttet ikke å prøve å forhandle; stengt var stengt. Dette var siste fly på juleaften og vi sto der plutselig uten mulighet til å komme oss over. Enden på visa var at vi måtte kjøpe nye billetter og fly via Stavanger. Vi rakk julemiddagen og storebror fikk jul hos morfar. Men en billig tur ble det ikke! |
|
|
|
![]() |
|
|