Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Sørlandschips med Peppes Pizza-smak

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-09, 00:23   #21
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sørlandschips med Peppes Pizza-smak

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Den smakte bare fennikel, synes jeg. Mannen, som sidestiller fennikel med sex, elsket den. Jeg liker ikke fennikel, så den kjøper jeg ikke igjen.

Men tandoorikrydder-chipsen deres er knallgod.

Men kan man spise slikt når man er på lavkarbo? *nybegynner*

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 00:32   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, chips er fy-fy på lavkarbo. Men du kan lage chips av vanlig ost. Bare skjær skiver av hvitost med ostehøvel, legg dem på bakepapir og sett det i mikroen i 2,5 - 3 minutter. Jeg pleier å drysse litt paprikapulver oppå først. Kjempedigg og veldig lavkarbo.

Gammel 01-10-09, 00:35   #23
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Ja jeg har spist sånn ostechips. Men sørlandschips.. ååå som jeg savner!!

Gammel 01-10-09, 00:39   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Unn deg en liten skål på en lørdagskveld.

Gammel 01-10-09, 00:40   #25
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Jeg er ikke vanskelig å overtale. Lørdag blir det sørlandschips på meg. Har jo holdt meg i 3 måneder. Så det bør kanskje feires med en liten skål chips!

Gammel 01-10-09, 10:12   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg er vel av dem som kan si at jeg vet hvordan fenikkel smaker, men jeg har en slik pose hjemme, så da vet jeg det vel likevel... I alle fall, helt ok, men ingen knallsuksess, så selv om jeg er veldig glad i peppes pizza (utvalgte utgaver, egentlig bare en eller to...) så var det ikke knalltreff, kjøper den neppe igjen.

Må vurdere tandorikrydder-utgaven da siden den bemerkes, hadde ikke fått med meg at den heller fantes jeg, men jeg er jo veldig glad i tandoori kyllingkrydder som jeg bruker på... vel, mye rart, så kanskje liker jeg den chipsen da?

Gammel 01-10-09, 10:17   #27
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den smaker da ikke fennikel. Fennikel er godt, denne her smaker bare tomatsaus.

Gammel 01-10-09, 10:53   #28
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den smakte helt grusomt. Sambo måtte også teste den og ga meg en bit. Jeg harket og hostet og spyttet. Fenikkel i sin ekte form er digg, Peppes pizzakrydder er yuk.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 11:02   #29
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Denne høres god ut.
Ikke sett den i butikken. Tror dette kan være chipsen for meg. Men veldig glad i chips er jeg ikke.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 11:04   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Den smaker da ikke fennikel. Fennikel er godt, denne her smaker bare tomatsaus.

Man kjenner helt tydelig fennikelsmaken jo, det er derfor jeg hater den og mannen min elsker den. Han har lett etter fennikel-chips i hele sitt liv og irritert seg over hvorfor ingen har laget det før. Da han smakte denne chipsen svimte han nesten av i ekstase. Jeg takler virkelig ikke fennikel, overhodet ikke, og syntes derfor denne chipsen var lite god.

Gammel 01-10-09, 11:10   #31
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ikke det smakte fenikkel, men allehånde og litt koriander.

Gammel 01-10-09, 11:13   #32
*TB*
Superduperaktiv

*TB* sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
*TB* er populær*TB* er populær*TB* er populær
Standard

Jeg likte den ikke.
Tandoori er knallgod ja!

Gammel 01-10-09, 11:13   #33
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men glitter: Det høre ikke ut som om du har tatt deg tid til å virkelig KJENNE på smakene heller, da.

Gammel 01-10-09, 11:15   #34
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men glitter: Det høre ikke ut som om du har tatt deg tid til å virkelig KJENNE på smakene heller, da.

Hehe, nei du har rett i det! Fy og fysj, for et motbydelig potetgull. Eneste som er verre er sånn med eddiksmak. Siden sambo spiste litt mer av det, så luktet jeg det da, og det var ikke fennikel altså. Fennikel smaker lakris.

Gammel 01-10-09, 11:35   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Den smakte faktisk fennikel, ellers hadde jeg likt den. Peppes har jo fennikel i pizzasausen sin, det er derfor jeg får litt spader av Peppes, med mindre det er så mye godt fyll på at jeg ikke kjenner fennikelsmaken så godt. Mannen kjøpte også med seg et Picante-pizzafyll fra Rema en dag, det smakte også fennikel så jeg måtte lage meg noe annet til middag. :blæh:

Jeg liker allehånde og koriander, så hadde den smakt det hadde jeg spist av hjertets lyst. Og eddik-chips er nydelig. Jeg må ha eddik på pommes frites og. Og i saus. *elsker eddik*

Gammel 01-10-09, 11:47   #36
mamsen74
Aktiv

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
mamsen74 er litt kul
Standard

Synes denne var god jeg.. Men så er jeg glad i potetgull med de fleste smaker da

Men det passer ikke så godt på lavkarbo, Persian, men osteskiver i micron er godt det også. Jeg pleier å ha på Maldon salt og nykvernet pepper. Mmmmm....

mamsen74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 13:23   #37
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Utrolig nok syntes jeg ikke denne var noe god, og det var ikke vanskelig å la mannen spise opp det aller aller meste av posen.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 13:25   #38
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Likte den jeg. Klarte ikke å slutte før skåla var tom.

Gammel 01-10-09, 14:21   #39
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei, chips er fy-fy på lavkarbo. Men du kan lage chips av vanlig ost. Bare skjær skiver av hvitost med ostehøvel, legg dem på bakepapir og sett det i mikroen i 2,5 - 3 minutter. Jeg pleier å drysse litt paprikapulver oppå først. Kjempedigg og veldig lavkarbo.

Funker det i vanlig ovn også? Og hvor mange grader? Hvor i ovnen osv?

Gammel 01-10-09, 14:28   #40
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Det funker vel, men det tar lenger tid og har lettere for å bli brent.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:54.