|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggDet var da en snål ting å si - det ser i allefall velstelt ut! Jeg synes ikke det er stygt, selv om jeg må si meg enig i at jeg kanskje ikke synes det stod helt i stil med rekkverk og hagemøbler. Rekkverket betyr jo ikke stort og hagemøblene kan dere evt. skifte ut, men det er langt fra nødvendig. Så lenge dere liker det, betyr det da ingenting!
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggJeg synes ikke det var stygt, det så pent og velstelt ut.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggJeg synes det var fint.
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggJeg er litt som Joika. Jeg liker ikke slike plastikkflis, men på bildene ser jeg jo at det ser ganske ok ut. Litt slitsomt til øynene, men velstelt og "skikkelig" ser det ut.
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggEttersom både jeg og mannen har ti tommeltotter så hadde jeg vært helt pro noe sånt. Vi må nemlig ha hjelp for å legge veranda og det er ikke alltid like kult å spørre om sånt...
![]() |
#7 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er stygg
Denne trenger dere ikke hjelp for å legge. Det er samme prinsipp som lego. Knottene skal i hullene. Guttongen var med å legge vår. Eneste verktøyet du trenger er en sag for å kappe endene. Kjempeenkelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er stygg
My point også.
![]() |
#10 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggJeg synes ikke den ser stygg ut. Hvis den er enkel å holde ren osv er vel det det viktigste?
![]() |
#12 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggJeg synes du har en fin veranda, og en frekk nabo.
![]() |
#13 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggEnig med DM. Kult |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggTotalinntrykket av verandaen er at den er velstelt og ordentlig. Men gulvbelegget var ikke fint syns jeg. Det passer ikke til rekkverket, og så liker jeg ikke plastikkgulv hverken inne eller ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggGulvet så ikke så aller verst ut på bildet, men jeg har sett sånne gulv i RL og synes ikke det er så fint der. Men det er finere enn balkonggress.
![]() |
#16 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggJeg syns det er kjempefint. Vi har sånn på jobben og. Deilig å gå på. Kunne godt tenkt meg sånn en gang hvis jeg får meg en terasse.
![]() |
#17 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggJeg synes den var flott, jeg!
![]() |
#18 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggSå lenge det er velstelt bør naboene være glad til, og være tolerante for at man har forskjellig smak.
![]() |
#19 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggJeg er nå mest glad i naturmaterialer, men de plastflisene der var vel greie nok? De var ihvertfall overhodet ikke provoserende.
![]() |
![]() |
#20 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggJeg syns det var fint, og hadde valgt en slik veranda over treplatt når som helst. Praktisk og fint.
![]() |
|
|