|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Trenger jeg CDene mine?Jeg har en skikkelig mimreperiode med fjortismusikk nå, og fryder meg over å finne igjen coverblekker som ble lest i filler for 10-15 år siden. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
...we have cookies
|
Sv: Trenger jeg CDene mine?Jeg har hatt storrydding i musikken min. I kassettene, faktisk... Jeg er ikke ferdig med ryddingen, men jeg har begynt å sortere: Er dette noe jeg liker så godt at jeg vil høre det om igjen med kjempegod kvalitet? Hvis ja så bestiller jeg musikken på cd eller vinyl. Om den ikke er SÅ bra så kjøper jeg den på nedlasting. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
guru advisor
|
Sv: Trenger jeg CDene mine?
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger jeg CDene mine?Jeg bryr meg overhodet ikke om å ha original-cder. Vi har noen, men det meste er mannen sitt og det ligger nedpakket et sted. Vi brenner ut alt, så vi får kun de sangene vi vil ha på en cd. Har masse brente cder i bilen. Samme med filmer, jeg synes det støver og tar plass og gidder ikke å ha det stående. Nå har vi 6-700 dvder nedpakket i kjelleren, jeg vil selge/gi bort alt men mannen skal på død og liv ha det.
|
|
|
#25 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Trenger jeg CDene mine?Lure på om jeg skal ta en spin-off.
|
|
|
#27 |
|
Epikur
|
Sv: Trenger jeg CDene mine?Jeg la inn alle CD'ene våre i iTunes mens vi flyttet og satte kassen på loftet da vi pakket ut. Utrolig oversiktlig og ryddig, ingen CD-covere med syltetøy inni, ingen riper på CD'er.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Trenger jeg CDene mine?Hvordan blir man invitert til spotify? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Trenger jeg CDene mine?Har vel ca 200 cd-plater stående i kjelleren, vi hører aldri på dem men kommer nok ikke til å kaste de heller av ren nostalgi. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nymotens gammeldags
Det lurer jeg også på, MÅ man ha invitasjon eller kan man få det på andre måter? *vil ha*
|
|
|
#31 |
|
|
Man leter opp en proxyserver i Uk, melder seg inn som medlem med adresse i UK. Laster ned spotify, og går til slutt inn og endrer adresse til Norge. Voila - man er gratismedlem. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Trenger jeg CDene mine?Åh, tusen takk!
|
|
|
#33 |
|
|
Sv: Trenger jeg CDene mine?Når det gjelder CD'ene. Jeg gikk nettopp gjennom samme greia. Men, jeg har ikke noe forhold til hverken plastrælet eller papiret inni. Så jeg har organisert alle CD'ene mine i slike CD mapper. Lett å ta med seg i bilen og på hytta eller hvor det måtte være. Jeg kunne aldri tenke meg til å kvitte meg med de. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Trenger jeg CD-ene mine?Jeg syns det er fint å kunne høre et helt album, selv om man ikke er fan av alle låtene. Kunne finne ut hvem som er arrangør, komponist, hvem som spiller etc. og dermed syns jeg at cd-er er helt supre. Jeg ville ikke ha kastet cd-ene |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Trenger jeg CD-ene mine?
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Trenger jeg CD-ene mine?Jeg kjøper ikke cdr så ofte lenger, det går i spotify og ipod her også. Har kvittet meg med aller plastcovere og har cd med papir i små plastlommer. Kommer ikke til å kaste dem.
|
|
|
#38 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#39 |
|
Etylbarbital
Sv: Trenger jeg CD-ene mine?
CD-er er tungt. Veldig tungt. Så tungt at flyttefolk vurderer forbud mot esker som er større enn sånne med kopiark.
|
![]() |
|
|