|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: HVor mye bruker familien på klær/sko i måneden? | |||
Under 500 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 10,84% |
500-1000 |
22 | 26,51% |
1000-1500 |
14 | 16,87% |
1500-2000 |
8 | 9,64% |
2000-2500 |
6 | 7,23% |
2500-3000 |
9 | 10,84% |
3000-4000 |
7 | 8,43% |
4000-5000 |
5 | 6,02% |
5000-7000 |
2 | 2,41% |
Over 7000 |
1 | 1,20% |
Deltakere: 83. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?
Sifo mener vi burde bruke 50 kr mer enn det jeg anslo at vi bruker, så det virker som det stemmer ganske bra for vår del.
![]() |
#22 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Sifo-lenkene var veldig nyttige - takk!
![]() |
#23 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Vanskelig å svare på. Jeg handler i rykk og napp når det må fylles på. Nå i september har jeg sikkert brukt 7000 kroner på klær til poden for å få vinter og høstgarderoben opp og gå, alt fra i fjor var for smått. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Det er litt vanskelig å si, for det kan variere fra 0 enkelte mnd, og flere tusen andre mnd. |
![]() |
![]() |
#25 |
maler
|
![]() Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Vi har budsjettert med 2500 kr, og dette sprenges stadig. (vi er 2 store og 3 små). Sifo-budsjettet er en god start. Ta så å regn ut hvor mye dere bruker på goretexsko og yttertøy i løpet av året og finn ut om det virker realistisk. Jeg fant nemlig ut hvorfor vårt går galt hele tiden, to sett dresser, jakker og sko til tre unger i året = ganske mange tusenlapper. I tillegg kommer vanlige klær de trenger, og så klær til de voksne som riktignok ikke er så mye, men som koster mer per plagg.
![]() |
#26 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Jeg gjetter på at vi kunne nok klart hos helt fint med 2000,- i måneden, men vi bruker nok det dobbelte |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Vi er to voksne og tre barn, og vi bruker ca. 3000 kr. på klær og sko i gjennomsnitt pr. måned.
![]() |
#29 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Vi er 3 og jeg vil tippe vi bruker mellom 2000 og 3000 i snitt? Noen måneder ingenting, andre måneder mer. Er nok nærmere 2000 i snitt.
![]() |
#30 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Vi = Poden og meg.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 02-10-09 kl 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Vi er 3, og svarte 2500-3000, men jeg frykter det er mye mer...Har ikke oversikt over mannen, men det pleier å bli dyrt når han fyller på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Tipper 2000 pr mnd, sko kommer i tillegg. Jeg er eneste i familien som handler klær for gøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Det varierer en del. Men rundt 6-700 i mnd i snitt bruker vi nok. 2 store og 1 baby. Kjøper bare det vi må ha.
![]() |
#35 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Det er nok lett under 500 kroner pr. mnd.
![]() |
#37 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Kr 887,86 pr mnd i gjennomsnitt hittil i år!
![]() |
#38 |
awesom
|
![]() Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Sikkert en plass mellom 3 og 4 tusen i snitt.
![]() |
#39 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Hmm, jeg regnet nettopp raskt ut at vi bruker ca 10 000 pr barn pr år.
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Jeg tror vi bruker veldig lite på klær, men så har jeg aldri regnet på det heller. Arver en del og kjøper en del brukt. Kjøper stort sett bare nytt når vi må.
![]() |
|
|