|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: HVor mye bruker familien på klær/sko i måneden? | |||
| Under 500 |
|
9 | 10,84% |
| 500-1000 |
|
22 | 26,51% |
| 1000-1500 |
|
14 | 16,87% |
| 1500-2000 |
|
8 | 9,64% |
| 2000-2500 |
|
6 | 7,23% |
| 2500-3000 |
|
9 | 10,84% |
| 3000-4000 |
|
7 | 8,43% |
| 4000-5000 |
|
5 | 6,02% |
| 5000-7000 |
|
2 | 2,41% |
| Over 7000 |
|
1 | 1,20% |
| Deltakere: 83. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Standardbudsjettet som sifo pleier å legge ut, stemmer ganske bra etter min erfaring.
|
|
|
#2 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?
Sifo mener vi burde bruke 50 kr mer enn det jeg anslo at vi bruker, så det virker som det stemmer ganske bra for vår del.
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Sifo-lenkene var veldig nyttige - takk!
|
|
|
#4 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Vanskelig å svare på. Jeg handler i rykk og napp når det må fylles på. Nå i september har jeg sikkert brukt 7000 kroner på klær til poden for å få vinter og høstgarderoben opp og gå, alt fra i fjor var for smått. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Vi er 3, og svarte 2500-3000, men jeg frykter det er mye mer...Har ikke oversikt over mannen, men det pleier å bli dyrt når han fyller på. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Her kan du legge inn familiemedlemmer og programmet regner ut gjennomsnittsforbruket.
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Vi har budsjettert med 2500 kr, og dette sprenges stadig. (vi er 2 store og 3 små). Sifo-budsjettet er en god start. Ta så å regn ut hvor mye dere bruker på goretexsko og yttertøy i løpet av året og finn ut om det virker realistisk. Jeg fant nemlig ut hvorfor vårt går galt hele tiden, to sett dresser, jakker og sko til tre unger i året = ganske mange tusenlapper. I tillegg kommer vanlige klær de trenger, og så klær til de voksne som riktignok ikke er så mye, men som koster mer per plagg.
|
|
|
#8 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Jeg gjetter på at vi kunne nok klart hos helt fint med 2000,- i måneden, men vi bruker nok det dobbelte |
|
|
|
|
|
#9 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Kr 887,86 pr mnd i gjennomsnitt hittil i år!
|
|
|
#10 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Vi både arver og kjøper brukt, men det skal ikke så mye til før 1500 kr er brukt på en måned likevel.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Det er litt vanskelig å si, for det kan variere fra 0 enkelte mnd, og flere tusen andre mnd. |
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Vi er to voksne og tre barn, og vi bruker ca. 3000 kr. på klær og sko i gjennomsnitt pr. måned.
|
|
|
#14 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Vi er 3 og jeg vil tippe vi bruker mellom 2000 og 3000 i snitt? Noen måneder ingenting, andre måneder mer. Er nok nærmere 2000 i snitt.
|
|
|
#15 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Vi = Poden og meg.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 02-10-09 kl 21:16. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Tipper 2000 pr mnd, sko kommer i tillegg. Jeg er eneste i familien som handler klær for gøy. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Det varierer en del. Men rundt 6-700 i mnd i snitt bruker vi nok. 2 store og 1 baby. Kjøper bare det vi må ha.
|
|
|
#19 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Det er nok lett under 500 kroner pr. mnd.
|
|
|
#20 |
|
awesom
|
Sv: Hvor mye bruker familien på klær/sko i måneden?Sikkert en plass mellom 3 og 4 tusen i snitt.
|
![]() |
|
|