Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

David Letterman følger Esmes gode eksempel

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-09, 14:19   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: David Letterman følger Esmes gode eksempel

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er måten å ta utpressere på, ja. Og jeg er veldig enig med den artikkelen Pelen siterer i at det var godt han ikke begynte å be om unnskyldning for det han hadde gjort. Live på TV-showet hans er virkelig ikke stedet å be kona om unnskyldning, og publikum har ikke noe med hans forhold til henne eller hva han og hun sier til hverandre om denne saken. Og publikum/fansen har ikke krav på noen unnskyldning, for han har ikke gjort dem noe; det å be dem om unnskyldning ville være å bygge opp om ideen at de faktisk har noe å gjøre med hva han driver med på fritiden, og at han er forpliktet overfor dem til å oppfylle bestemte moralske krav.

Ja, jeg er helt enig, jeg syns den artikkelen var bra.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 15:26   #22
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg gjetter at dette ikke skjedde før han møtte sin kone (på jobbe) eller at det er henne han snakker om for da skulle han selvsagt ha sagt det. Å andre siden så snakker han jo om flere kvinner. Jeg så det på TV i dag tidlig når jeg trente. Veldig grei måte å gjøre det på. Han legger jo det opp litt så at folk skal le, så jeg skjønner at det kan være vanskelig å slutte også, og som dere skriver, de som er på showet forventer jo å få le.

I og med at han har vært sammen med konen siden 1986, så tviler jeg også på at det var før hennes tid.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 15:46   #23
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

I og med at han har vært sammen med konen siden 1986, så tviler jeg også på at det var før hennes tid.

Ja, jeg er klar over det.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.