Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du angret på noe du har kvittet deg med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-09, 22:23   #21
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?

I 1995-96 tok jeg et tivekttallsemne i folkedans på NTNU. Siden da har alle bøkene støvet ned i esker og de siste fem årene i boden. I august i år tok jeg meg endelig sammen og kvittet meg med dem. Nå tar jeg nettbasert engelsk grunnfag og skal holde en muntlig presentasjon over Skype om en månedstid. Temaet jeg endte med å velge: Norsk folkedans. :leter intenst på nett for å friske opp dansehistorien:

Gammel 02-10-09, 22:24   #22
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Nei, faktisk ikke.. og jeg kaster så ofte jeg får muligheten

Storebror derimot er i disse dager meget fortvilet over de ødelagte lekebilene vi kastet her om dagen.. for NÅ vil han jo ha dem.

Gammel 02-10-09, 22:46   #23
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Jeg er en kaster.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 23:14   #24
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, Konsertt-skjorta fra Green Day konserten i 1900 og ett-eller-annet. :hyleskrike: Den ble donert til fretex, og jeg håper at en vennligsinnet sjel plukker den opp og gir den det hjemmet den fortjener. Dessuten har det hendt seg at jeg har angret på at jeg kvittet meg med p-pillen :søvnløs tredje år på rad:

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 23:39   #25
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er en kaster, av rang. Og jeg gir bort ting over en lav sko. Julenissen.
Har jeg noe som noen andre trenger og jeg ikke bruker akkurat da, ja da gir jeg bort.

Så ja, jeg har angret bittert mang en gang fordi jeg her kastet eller gitt bort ting som jeg plutselig ett år senere finner ut at kanskje hadde vært greit å ha alikevel.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 23:43   #26
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg har sikkert angret, men ikke nok til at jeg husker det.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 01:11   #27
Skvetten
Passiv

Standard

Nei, i grunnen ikke selv om det tidvis er som å trekke tener når noe skal ut av heimen.

Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 01:18   #28
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Omtrent alt av babyutstyr. Ja, for jeg var jo ferdig jeg.

Og ellers en sliten bil.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 08:07   #29
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kaster med hard hånd, får helt fnatt av overfylte skap og har aldri angret på noe. Men det tror jeg er mest på grunn av at jeg er rånøye på å ikke kjøpe skrot, og kaster når det er slitt.

Gammel 03-10-09, 08:50   #30
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Orker ikke snakke om det. Men svaret er JA!!

Men det gjelder bare 1 ting, og det enda jeg er en samler som er god på kasting. Ting som er ødelagt går rett i søpla, men brukandes saker gis bort.

Og jeg er som regel glad for alt som går ut av døra, selvom jeg hjertelig tar imot alt som kommer inn. Men denne ene saken som jeg ikke orker snakke om,

Gammel 03-10-09, 11:31   #31
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Ingenting, men mannen påstår at han angrer på at jeg fikk lov til å kaste platespilleren fordi han vil spille LP-en med Lille, snille, farli', brille grumfedyret (eller noe sånt).

Har du ikke brukt det på 1 år (da får man med sesongvariasjonen) så kommer du ikke til å angre - det er i hvert fall mitt motto. Jeg er god på å kaste. Det er i hvert fall sånn jeg rydder.

Man kaster ikke platespillere!?

Gammel 03-10-09, 11:38   #32
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Ikke noe jeg kommer på egentlig. Jeg bruker litt lenger tid på kaste ting enn, feks Veronal, og derfor er det ikke like kjipt når ting kasseres 3-5 år etter at jeg sluttet å bruke de.

Gammel 03-10-09, 11:40   #33
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Nei aldri. Ikke som jeg kommer på.
Jeg har i perioder prøvd å rydde og kaste mye jeg har samlet på.
Hadde tendens til å samle opp for mye som bare ble liggende.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 11:41   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke noe vesentlig. Jeg ser meg sjelden tilbake.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 16:40   #35
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Man kaster ikke platespillere!?

Jo, mannen min gjorde det. MIN platespiller enda. Hvordan i alle dager skal jeg nå høre på LP?

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 19:01   #36
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke som jeg kan huske.
Eller jeg angrer en gang på at jeg sendte alt av babytøy til Frelsesarmeen.
Grunnen til at jeg angret den gangen var at jeg var graid når jeg gjorde det, men ar ikke klar over det. (fant ut at jeg ar gravid i 8. uke)

Ellers har jeg hatt det slik at det som ikke brukes jevnlig på kjøkkenet ble bært ned på kjøkkenet nede. Når det hadde stått der en stund ubrukt ble det satt i matboden i kjelleren. Etter en tid der havnet det i søpla.
Det utgår nå siden jeg leier ut deler av underetasjen.

Har dessuten blitt MYE flinkere til å kaste, for jeg er dessverre en samler.

Gammel 03-10-09, 19:15   #37
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Ikke noe jeg kommer på. Men, så kaster jeg jo aldri noe heller....

Gammel 03-10-09, 19:29   #38
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er kun en ting jeg angrer på at jeg har kvittet meg med og det er to vinglass, av alle ting. Men jeg ligger ikke akkurat søvnløs. Jeg tror det er mer jeg angrer på at jeg har tatt vare på. For ikke å snakke om alt min mor har tatt vare på av mine "skatter" - og som dukker opp i form av x antall esker som må gjennomgås når man minst aner det.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 19:48   #39
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg angrer av og til på at jeg kvittet meg med Fallskjermjegeren den gang da for lenge siden, for jeg "gjorde ikke sånt". Dvs. ble seriøs med noen.

Gammel 03-10-09, 20:25   #40
Debra
Lovende

Debra sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Debra er litt kul
Standard

Ja!!!

Gøteborg sofaen fra IKEA....VERDENS BESTE SOFA!!!!

Anyone?....

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:04.