|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?I 1995-96 tok jeg et tivekttallsemne i folkedans på NTNU. Siden da har alle bøkene støvet ned i esker og de siste fem årene i boden. I august i år tok jeg meg endelig sammen og kvittet meg med dem. Nå tar jeg nettbasert engelsk grunnfag og skal holde en muntlig presentasjon over Skype om en månedstid. Temaet jeg endte med å velge: Norsk folkedans.
![]() |
#22 |
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Nei, faktisk ikke.. og jeg kaster så ofte jeg får muligheten
![]() |
#23 |
Lille tyrann
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Nei. Jeg er en kaster.
![]() |
#24 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Ja, Konsertt-skjorta fra Green Day konserten i 1900 og ett-eller-annet. :hyleskrike: Den ble donert til fretex, og jeg håper at en vennligsinnet sjel plukker den opp og gir den det hjemmet den fortjener. Dessuten har det hendt seg at jeg har angret på at jeg kvittet meg med p-pillen :søvnløs tredje år på rad:
![]() |
#25 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Jeg er en kaster, av rang. Og jeg gir bort ting over en lav sko. Julenissen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Nei, i grunnen ikke selv om det tidvis er som å trekke tener når noe skal ut av heimen. |
![]() |
![]() |
#29 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Jeg kaster med hard hånd, får helt fnatt av overfylte skap og har aldri angret på noe. Men det tror jeg er mest på grunn av at jeg er rånøye på å ikke kjøpe skrot, og kaster når det er slitt.
![]() |
#30 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Orker ikke snakke om det.
![]() |
#31 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?
![]() |
![]() |
#32 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Ikke noe jeg kommer på egentlig. Jeg bruker litt lenger tid på kaste ting enn, feks Veronal, og derfor er det ikke like kjipt når ting kasseres 3-5 år etter at jeg sluttet å bruke de.
![]() |
#33 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Nei aldri. Ikke som jeg kommer på.
![]() |
#36 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Ikke som jeg kan huske.
![]() |
#37 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Ikke noe jeg kommer på. Men, så kaster jeg jo aldri noe heller....
![]() |
#38 |
...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Det er kun en ting jeg angrer på at jeg har kvittet meg med og det er to vinglass, av alle ting. Men jeg ligger ikke akkurat søvnløs. Jeg tror det er mer jeg angrer på at jeg har tatt vare på. For ikke å snakke om alt min mor har tatt vare på av mine "skatter" - og som dukker opp i form av x antall esker som må gjennomgås når man minst aner det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Jeg angrer av og til på at jeg kvittet meg med Fallskjermjegeren den gang da for lenge siden, for jeg "gjorde ikke sånt". Dvs. ble seriøs med noen.
![]() |
#40 |
Lovende
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Ja!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|