|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Åpen kjøkkenløsning?Vi har åpen kjøkkenløsning, med en slags barløsning mellom stua og kjøkkenet.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Åpen kjøkkenløsning?
Noe sånn à la kjøkkenet til Necesario? Eller åpent ut mot selve stuen og ikke bare spisestuen? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2007
![]() |
Sv: Åpen kjøkkenløsning?Åpen kjøkkenløsning fungerer optimalt i hverdagen med små barn - middag lages mens de små får oppmerksomhet og kan passes på. Jeg trives godt med at alle kan være sammen! At det blir litt rot i forbindelse med besøk plager ikke, den gode avtrekksvifte og stillegående vaskemaskinen gjør susen. Men....jeg ser for meg at det kan bli litt mye støy i rommet med ungdom i hus. Konkurranse mellom tv / stereoanlegg og matlaging kan fort bli et tema. Kommer nok til å lengte etter en noe mer skjermet stuekrok eller tv-stue etterhvert, er jeg redd. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Åpen kjøkkenløsning?Vi har semi-åpent, men man ser altså rett inn fra spisestuen til kjøkkenet og det liker jeg ikke helt.
|
|
|
#5 |
|
Originala
|
Sv: Åpen kjøkkenløsning?Jeg foretrekker helt klart lukket kjøkken, men har likevel begynt å snuse på å åpne kjøkkenet vårt fordi det vil gi en mye bedre plass å lage mat på. Sånn kan vi få bedre benkeplass, og det veier kanskje tyngre enn ønsket om atskilt kjøkken. Sånn er det med 70-tallshus. |
|
|
|
![]() |
|
|