|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
intro
|
Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?Jeg bruker helst støvletter som går nesten opp til knærne når jeg har skjørt eller kjole, men for noen år siden brukte jeg også noen svarte som stoppet ca. midt på leggen. Det synes jeg så OK ut, særlig med svarte strømpebukser til. Jeg liker best at støvlettene sitter tett inntil beinet, ellers ser det ut som om man bare er på vei ut til postkassa og har tråkket inn i noen tilfeldige støvler. Flere eksempler på dette her:
|
|
|
|
#2 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?Jeg har et par Think-skoletter som faktisk er fine til kjole og skjørt, ellers kan jeg synes det er fint på andre, men ikke på meg.
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?Skoletter til skjørt og kjoler er big no-no. Det ser egentlig litt "tantete" ut, og får dessuten meg på 1.60 til å se ut som en liten pygme. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?Det kan være veldig sprekt, f.eks. røffe skoletter og skjørt med vidde som går litt over knærne. Gjerne i utradisjonelle fargesammensetninger. Men da må dere ikke være redde for å forkorte beina. Skoletter til skjørt og støvletter med bukse oppi kutter beina drastisk. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?
Jeg fikk faktisk motsatt respons da jeg dukket opp med mitt vide røffe skjørt og mine nye skoletter. Jeg fikk høre at jeg hadde så lange bein. Selv synes jeg også at beina mine virker mye lenger med akkurat de skolettene enn med noen av støvlettene jeg har. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Viser tenner
|
Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?Det kommer an på både skolettene og skjørtet/kjolen. Jeg har brukt det noen ganger, men som regel velger jeg høye støvletter.
|
|
|
#7 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?
Da har du sannsynligvis en kombinasjon av ben, skjørt og skoletter som passer godt sammen
|
|
|
#8 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?Hva mener dere egentlig med skoletter, da?
|
![]() |
|
|