Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den lille trusetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-09, 21:07   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den lille trusetråden

Etter alle disse BH-trådene må vi jo ha en trusetråd med gode tips også. Vi har hatt noen før, men det begynner å bli en stund siden.

Jeg tenkte å oppdatere meg litt på undertøysfronten, og har i dag vært på salg på H&M og rasket med meg noe på tilbud. Som vanlig var det mildest talt mislykket, kunne speilet fortelle meg da jeg kom hjem. Jeg har pærefasong og ser direkte grusom ut i alt som minner om hipsters. Det eneste jeg liker, er en bestemt type taitruser fra Lindex av meget hverdagslig sort, men jeg kunne tenke meg noe mer pyntet også.

Nå vil jeg gjerne ha tips om hva som kler min fasong (og andre kan be om tips for sine figurer ). Er det bare jeg som strever med å finne fine truser som er både kledelige og gode å gå i? Vis meg eksempler på fine truser!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.