Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterdress fra Kids World?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-09, 23:18   #21
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Vinterdress fra Kids World?

Slenger meg på lovprisingen av Reima.

Snuppa har gått i Reima nå i det været som har vært i Bergen i det siste og er tørr og ikke minst varm. Aldri våt!

Gammel 06-10-09, 23:28   #22
Guava

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har hatt en dress fra Kids World og jeg synes den var helt grei på kalde vinterdager. Den var ikke noe å sitte i sølepytter med, men i snø var den bra. På kalde vinterdager synes jeg bevernylon holder varmere enn Reimatecs vinterdresser. Reimatec er greit til de dagene hvor tempen stiger såpass at snøen blir sørpe. Til skikkelige vinterdager synes jeg andre vinterdresser er bedre.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 23:37   #23
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Vi har hatt en dress fra Kids World og jeg synes den var helt grei på kalde vinterdager. Den var ikke noe å sitte i sølepytter med, men i snø var den bra. På kalde vinterdager synes jeg bevernylon holder varmere enn Reimatecs vinterdresser. Reimatec er greit til de dagene hvor tempen stiger såpass at snøen blir sørpe. Til skikkelige vinterdager synes jeg andre vinterdresser er bedre.

Det funker på kalde, tørre dager, helt sikkert. Men når man er nødt til å dra på regntøy utenpå en slik kladdeis?, ja da funker det ikke. Stakkars unger som må bevege seg med så mye klær. Man får ikke akkurat så god bevegelighet i en tykk og uformelig bevernylondress.

Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 23:41   #24
Guava

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det funker på kalde, tørre dager, helt sikkert. Men når man er nødt til å dra på regntøy utenpå en slik kladdeis?, ja da funker det ikke. Stakkars unger som må bevege seg med så mye klær. Man får ikke akkurat så god bevegelighet i en tykk og uformelig bevernylondress.

Nei til dager som er våte funker den ikke så bra og nei, det å ha regntøy utenpå er ingen god løsning.
Her hos oss er det ganske mange vinterdager og da er slike dresser greie.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:05.