|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?
Ja, ikke sant? Det er ikke sånn at kjøreegenskapene mine henger fast i kortet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Truth is in the x-files
|
Enig. Det er liksom ikke crime of the century å glemme å ta med lappen.
|
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Stort sett ikke, nei.
|
|
|
#4 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Ja, som regel. Det er meget sjeldent at jeg glemmer lommeboken hjemme, hvor det befinner seg.
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?I teorien har jeg det, fordi førerkortet alltid ligger i lommeboken i vesken.
|
|
|
#6 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Det ligger i pengeboka, så ja. Det har vel hendt to-tre ganger at jeg har glemt pengeboka, og dermed førerkortet, men det skjer ikke ofte.
|
|
|
#8 |
|
Eklektisk
|
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Jeg tar ikke med lommeboka for å f.eks. besøke en venn, så det at førekortet evt. hadde ligget der hadde ikke betydd at jeg hadde husket det hver gang likevel. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Har jeg lenge jeg har med mobil og bankkort så har jeg også med førerkortet. Har det bestandig med. Har glemt det bare et par ganger i mitt liv tror jeg, og da har det heldigvis ikke vært kontroll. Kan ikke ha det liggende i bilen for jeg kjører forskjellige biler, men ville aldri hatt det liggende der heller med alle opplysningene det har. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
tankefull
|
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Er lommeboka med, så er førerkortet med. På korte turer som levering i barnehagen og rett ned på butikken når jeg bare har kortmappa med meg, så hender det desverre at jeg glemmer det. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Har glemt det en gang, da jeg skulle kjøre 1 km ned til kirken. Hehe. Da hadde jeg glemt å legge det tilbake i lommeboka etter Londonturen.
|
|
|
|
#12 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Den ligger i pengboka som som ligger i bilen.
|
|
|
|
#13 |
|
Peppy!
|
Fatter det ikke? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Det ligger sammen med bankkortet, så somregel, ja.
|
|
|
#16 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Ups, når jeg tenker over det har jeg kjørt uten førekort i over to år...
|
|
|
#17 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Tidligere lå det i bilen, men da glemte jeg det alltid når jeg skulle reise. Måtte få midlertidig kjøretilatelse da jeg var to uker hjemme hos foreldrene mine + at jeg måtte være passasjer på ferier med leiebil. Nå ligger det i lommeboken og den er alltid med meg.
|
|
|
#18 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Det var da svært til unisont svar fra dere. *sjokk* |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Mother of Dragons
|
Det er vel ingen som anser det å ha med førerkort eller ei som betegnende hvorvidt man er en ansvarlig sjåfør. Som andre har nevnt, kjøreegenskapene henger ikke fast i kortet.
|
|
|
#20 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Alltid med meg førerkortet, ligger i lommeboken som igjen ligger i vesken. Har jeg ikke med vesken har jeg heller ikke PC på jobb - ergo førerkort er alltid med!
|
![]() |
|
|