|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen
Jeg sprakk denne uka altså, så jeg synes faktisk jeg greide å holde meg veldig lenge. I alle fall til meg og være. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenJeg som synes jeg har tatt hardt i når jeg har to dresser.
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenGutten: |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenEldste: |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenStorebror har en reflexdress fra forrige sesong som passer enda, han har også en dress fra sportmannpakka, og friendsko. Reflexdressen mener jeg kostet 499, skoene 50 kroner. Den sportmannpakka fikk han i gave, så den vet jeg ikke helt hva koster.
|
|
|
|
#27 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenGutt 4 år: Reimatec dress (ny, men kjøpt brukt her inne i vår)
|
|
|
#28 |
|
I mål
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenS har i år: Sist redigert av apan : 10-10-09 kl 16:10. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen2 åringen (snart 3) |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenEldste: |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenEldste (7år)
|
|
|
|
#32 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenNå skjønner jeg at mange har svart at de bruker mye penger på klær i en annen tråd her inne ja. Jeg har vært og handlet på byttesentralen i dag jeg. Fikk ski, skisko, skibukse, softshelljakke, fuskepelsjakke, 2 gensere, 1 kjole, 2 bukser og 2 badedrakter til kr 388,-!
|
|
|
#33 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenStorebror går på uteavdeling og har følgende yttertøy i tillegg til masse ull, fleece og regntøy; |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenHer har jentene hver sin reimatec høstdress. Minste arvet fra den eldste, og hun eldste fikk ny. Begge kjøpt på salg.
|
|
|
#35 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenVi har kjøpt PoP dress til Snuppa - Rååååååsa
|
|
|
#36 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenLillesøster: |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenVintertøy:
|
|
|
#38 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenPO.P vinterdresser, 1 195,- pr. stk.
|
|
|
#39 |
|
maler
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenEldstemann har en reimatec + dress (kosta vel ca 1500 kr, den er fra ifjor og holder ett år til). Han har også todelt sett TTH, jakke til 1299 og bukse til 999. Skrekkelig dyrt ja. På beina viking goretex til 599 (fjorårets på tilbud).
|
|
|
#40 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenSnuppa har:
|
![]() |
|
|