Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-09, 16:57   #1
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

The L Word,

Ja, den er fæl! Den glemte jeg helt.

Såpeopera tok jeg ikke med en gang, jeg nekter å tro at de som faktisk ser på synes det er bra. De jeg kjenner som følger med på Glamour, D.O.O.L og Hotell Cæsar gjør det iallefall med en stor dose (selv)ironi.

Gammel 15-10-09, 18:11   #2
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Lost, 24, Frustrerte Fruer, Greys. Ja, også Pacific Blue, men den er det vel kanskje ingen som liker.

Gammel 14-10-09, 23:55   #3
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Lost og Prison Break har eg aldri klart. For ikkje å gløyme 24.

Gammel 15-10-09, 00:16   #4
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Samme her. Og sjarmen med Sopranos har jeg heller aldri forstått.
Og Hotel Cæsar? Det teller egentlig ikke, for det er så dårlig at det skulle vært forbudt ved lov.

Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 12:00   #5
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Trenger i grunnen bare å signere denne jeg.

Gammel 15-10-09, 12:17   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vinkjennere og leger skyter seg selv i foten. De meste de får servert, blir for skvip å regne, og ikke kan de kose seg med en god sykehusserie heller.

Jepp, det er derfor jeg ikke ble lege. Det hadde ingenting med antall studieår og karakterer å gjøre.

Gammel 16-10-09, 19:11   #7
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Denne signerar eg. Ikkje House heller.
Diggar derimot Greys, Lipstick jungle, sex and the city blant anna...

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:55   #8
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

House. Jeg er ikke så veldig keen på Greys heller da.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:55   #9
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sopranos har jeg ikke orket å se på. Jeg kan ikke fordra Seinfeld heller, uten sammenligning for øvrig.
Six Feet Under har jeg heller ikke sett særlig på, det var bare sært eller noe. 24 er bare teit, også.
Lost fenget heller egentlig ikke, men jammen ser jeg ikke litt på det likevel.

Frustrerte Fruer klarer jeg meg ypperlig uten, men jeg kan slå til og se på det en gang i blant.

Egentlig er det få serier jeg klarer meg uten, på et vis.

Gammel 14-10-09, 23:57   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg kan ikke fordra Seinfeld heller, uten sammenligning for øvrig.
Six Feet Under har jeg heller ikke sett særlig på, det var bare sært eller noe.

Disse to er de eneste seriene jeg har fulgt med på og virkelig likt de siste 15 åra.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 00:04   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frustrerte fruer. Dvs den likte jeg først, men så ble alt for svært og voldsomt så jeg hoppa av.

Greys - jeg greier liksom aldri helt å fatte hva som er så bra med den serien. Blir litt for blasert og lite virkelighetsnært det også tror jeg.

Med hjartet på rette staden... vel. For lite action.

Jeg liker house da, men sexy? Jeg vet ikke om han kvalifiserer til antihelt en gang.

Gammel 14-10-09, 23:55   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frustrerte fruer, Lost og Prison Break er de jeg kommer på i farten. Frustrerte fruer skule teoretisk sett treffe meg ganske bra, men ett eller annet gjør at jeg ikke blir fenget.

Jeg blir ikke veldig lett fenget av serier, så både Greys, House, og andre "in-serier" blir sånn at jeg kan slumpe til å se en episode, men jeg får likevel ikke lyst til å følge med påfølgende episoder.

Gammel 15-10-09, 21:09   #13
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Hotel Cæsar ser jeg ikke på,syns ikke noe om den.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 00:03   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lost, 24, Sopranos, Prison Break, - og ikke minst Hotel Cæsar, og nå så jeg noen nevnte Alle elsker Raymond.

Jeg falt heller aldri for Frustrerte Fruer, men de kan sees om jeg er desperat nok.

Gammel 15-10-09, 00:04   #15
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hotell Cæsar og Alle Elsker Raymond og sånn, de teller vel ikke? I så fall er det jo et utall "serier" jeg ikke kan fordra i det hele tatt!
Sånn ca. alt som går fra etter frokost-tv og frem til Barne-TV, eller noe.

Gammel 15-10-09, 00:05   #16
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Igrunn alt som går under betegnelsen "såpe."

Gammel 15-10-09, 00:12   #17
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser verken fruer eller atonomy, som jeg lenge trodde det het.
Og første runde The Wire står fortsatt usett i vinduskarmen. Venter på noe godt?
Ser i det hele tatt veldig få serier. Men elsket Six Feet Under. :enheltannentråd:

Gammel 15-10-09, 00:53   #18
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, House ER sexy!

Han her, derimot:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 11:09   #19
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Lost.
Hørte mye bra om den, men også en del dårlig.
Endte opp med å kjøpe og har sett 3 sesonger, men gikk lei.
Så det blir ikke noe fortsettelse for min del, kjøper ikke de to siste sesongene tror jeg.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 02:04   #20
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Prison Break har jeg kun sett en episode av. Kjempeteit at den kommer i flere sesonger, han som skal rømme må jo være utrolig klossete som hele tiden rykker tilbake til fengsel, og må på rømmen igjen og igjen.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.