Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-09, 23:04   #21
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Frustrerte fruer. Dvs den likte jeg først, men så ble alt for svært og voldsomt så jeg hoppa av.

Greys - jeg greier liksom aldri helt å fatte hva som er så bra med den serien. Blir litt for blasert og lite virkelighetsnært det også tror jeg.

Med hjartet på rette staden... vel. For lite action.

Jeg liker house da, men sexy? Jeg vet ikke om han kvalifiserer til antihelt en gang.

Gammel 14-10-09, 23:04   #22
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hotell Cæsar og Alle Elsker Raymond og sånn, de teller vel ikke? I så fall er det jo et utall "serier" jeg ikke kan fordra i det hele tatt!
Sånn ca. alt som går fra etter frokost-tv og frem til Barne-TV, eller noe.

Gammel 14-10-09, 23:05   #23
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Igrunn alt som går under betegnelsen "såpe."

Gammel 14-10-09, 23:06   #24
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Grey's Anatomy.

Jeg likte nesten ingen av de sutreputrete, teite legene, så jeg ga opp.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:12   #25
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser verken fruer eller atonomy, som jeg lenge trodde det het.
Og første runde The Wire står fortsatt usett i vinduskarmen. Venter på noe godt?
Ser i det hele tatt veldig få serier. Men elsket Six Feet Under. :enheltannentråd:

Gammel 14-10-09, 23:16   #26
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Lost og Prison Break har eg aldri klart. For ikkje å gløyme 24.

Samme her. Og sjarmen med Sopranos har jeg heller aldri forstått.
Og Hotel Cæsar? Det teller egentlig ikke, for det er så dårlig at det skulle vært forbudt ved lov.

Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:19   #27
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Frustrerte fruer, LOST og Hvaler falt ikke i smak hos meg.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:28   #28
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Frustrerte fruer, Lost, 24 , Grey's, Sopranos, The wire, House, prison break...
Jeg har prøvd, men disse seriene tiltaler meg virkelig ikke. Jeg har prøvd ekstra å bli hekta på lost, men det er for sært, for kjedelig.
Og den der terminator serien, Sarah ettelerannet Chronicles. Oh my god for noe drit!

Sist redigert av Interference : 15-10-09 kl 00:11.
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:37   #29
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

The Wire og Grey's Anatomy.

Gammel 14-10-09, 23:42   #30
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Lost, 24, Prison Break, Sopranos, Six Feet Under...

Gammel 14-10-09, 23:49   #31
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

hotell Cæsar, Sex og singeliv, Lost, Sopranos.
Liker heller ikke de realityshowene som Paradise Hotel, Jakten på kjærligheten, Ungkaren,Robinson ol.
Jeg liker House, men sexy ????

Sist redigert av gnuri : 15-10-09 kl 10:22.
gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:53   #32
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, House ER sexy!

Han her, derimot:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:54   #33
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

24. Jeg har prøvd flere ganger å følge med, men klarer det bare ikke. Jack Bauer snakker jo med pesestemme uansett hva han holder på med.

Gammel 15-10-09, 00:05   #34
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Heroes, Lost, Buffy, Frustrerte Fruer og Sex and the City er alle serier jeg har forsøkt å se, men ga opp når de ble for teite.
Må ærlig innrømme at jeg ikke engang vurderte å se "greys" eller "himmelblå" som alle snakker om, liker krim jeg

Gammel 15-10-09, 00:16   #35
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Lost- (virket som om hele storyen var lost etter sesong 1),
Prison Break- (en serie som helt klart var ment å bare være en sesong. lang, men så ble den så populær at de dro ut historien til det banale)
24- samme som prison break.
Greys Anatomy- for mye dilldall og tullball. Sykehusserienes svar på Ally McBeal bare 10 år for sent *streng*.
The Wire- den får jeg bare ikke taket på. Tror det er pga. av det store og uoversiktelige persongalleriet- jeg orket ikke å henge på så lenge at jeg skjønte tegninga
Frusterte Fruer- jeg prøvde, men det fenget meg ikke.
CSI(miami,NY.,LA etc.)- gjesp- overdramatisert filming i sær belysning.

Gammel 15-10-09, 01:04   #36
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Prison Break har jeg kun sett en episode av. Kjempeteit at den kommer i flere sesonger, han som skal rømme må jo være utrolig klossete som hele tiden rykker tilbake til fengsel, og må på rømmen igjen og igjen.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 01:09   #37
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg HATER dessuten "Senkveld" med Thomas og Harald. Når de kommer på skjermen betyr det 0 "Midsomer Murders" på meg

Gammel 15-10-09, 01:18   #38
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Sex og singelliv, 24 og Prison Break er serier jeg ikke har helt fått taket på.
Greys fulgte jeg med på, men etterhvert så fenget det ikke helt...
Liker veldig godt svenske og danske serier, som feks. Samsø og Skjærgårdsdoktoren. Herlig!

Gammel 15-10-09, 07:34   #39
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gilmore Girls - utrolig masete.

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 07:42   #40
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

jeg har ikke sett hverken grey's, frustrerte fruer, prison break, 24, the wire, house, sopranoes, himmelblå eller six feet under. Jeg så noen episoder av lost, men det ble fort for rart. Egentlig ser jeg ikke så mye på tv. Jeg digger NCIS, da, og bones, simpsons, futurama og family guy, samt selvsagt Byffy, men det har jo ikke gått på tv på evigheter, så det gjelds ikke.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.