|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
maler
|
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Frustrerte fruer. Dvs den likte jeg først, men så ble alt for svært og voldsomt så jeg hoppa av.
![]() |
#22 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Hotell Cæsar og Alle Elsker Raymond og sånn, de teller vel ikke? I så fall er det jo et utall "serier" jeg ikke kan fordra i det hele tatt!
![]() |
#25 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Ser verken fruer eller atonomy, som jeg lenge trodde det het.
![]() |
#26 |
Passiv
|
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)
Samme her. Og sjarmen med Sopranos har jeg heller aldri forstått. |
![]() |
![]() |
#27 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Frustrerte fruer, LOST og Hvaler falt ikke i smak hos meg.
![]() |
#28 |
Metallica!!
|
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Frustrerte fruer, Lost, 24
![]() Sist redigert av Interference : 15-10-09 kl 00:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)The Wire og Grey's Anatomy.
![]() |
#30 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Lost, 24, Prison Break, Sopranos, Six Feet Under...
![]() |
#31 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)hotell Cæsar, Sex og singeliv, Lost, Sopranos. Sist redigert av gnuri : 15-10-09 kl 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)24. Jeg har prøvd flere ganger å følge med, men klarer det bare ikke. Jack Bauer snakker jo med pesestemme uansett hva han holder på med.
![]() |
#34 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Heroes, Lost, Buffy, Frustrerte Fruer og Sex and the City er alle serier jeg har forsøkt å se, men ga opp når de ble for teite.
![]() |
![]() |
#35 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Lost- (virket som om hele storyen var lost etter sesong 1),
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Prison Break har jeg kun sett en episode av. Kjempeteit at den kommer i flere sesonger, han som skal rømme må jo være utrolig klossete som hele tiden rykker tilbake til fengsel, og må på rømmen igjen og igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Jeg HATER dessuten "Senkveld" med Thomas og Harald. Når de kommer på skjermen betyr det 0 "Midsomer Murders" på meg
![]() |
![]() |
#38 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Sex og singelliv, 24 og Prison Break er serier jeg ikke har helt fått taket på.
![]() |
#40 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)jeg har ikke sett hverken grey's, frustrerte fruer, prison break, 24, the wire, house, sopranoes, himmelblå eller six feet under. Jeg så noen episoder av lost, men det ble fort for rart. Egentlig ser jeg ikke så mye på tv. Jeg digger NCIS, da, og bones, simpsons, futurama og family guy, samt selvsagt Byffy, men det har jo ikke gått på tv på evigheter, så det gjelds ikke.
![]() |
|
|