|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Jeg elsker kometkameratene!Her liker vi Kometkameratene alle sammen.
Godt det ikke bare er meg og kollegaen jeg delte kontor med tidligere som har gjort dette. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Sv: Jeg elsker kometkameratene!Ja, kometkameratene er kjempebra!
|
|
|
#3 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Jeg elsker kometkameratene!Både mor og sønn elsker, elsker Kometkameratene!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg elsker kometkameratene!Jeg ha humret godt over Taugliatellen, og mannen gapskrattet da kokken og Zook i kvldens episode skulle lage Fløytesaus.
|
|
|
|
#6 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Jeg elsker Kometkameratene!Her i huset er det også en hit. Jeg har ikke fulgt med så nøye selv, men det lille jeg har sett har vært veldig bra. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Jeg elsker Kometkameratene!
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Vi var for sent ute. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Jeg elsker Kometkameratene!Men kan noen fortelle meg hva de synger? Guttungen insisterer på at det er Kobetkabberabbene - nininnananininana, men jeg tror det er noe mer meningsfylt enn det ...
|
|
|
#11 |
|
Truth is in the x-files
|
Hm. Jeg elsker trolig ikke KK nok til å lese en hel hylningstråd om dem ... men takk! Nå skal gutten instrueres.
|
|
|
#13 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Jeg elsker Kometkameratene!Kometkameratene er knall, men jeg kunne drept komponisten av låtene - for de klistrer seg litt for lett!
|
|
|
#14 |
|
Hertuginne
|
Sv: Jeg elsker Kometkameratene!Jeg klarer å styre min begeistring, men ungene liker det, og det er jo det viktigste.
|
|
|
#16 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Jeg elsker Kometkameratene!http://www.nrk.no/informasjon/organi...tret/1.6823443
|
|
|
#19 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Jeg elsker Kometkameratene!Nå har jeg også bestilt billetter!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
![]() |
|
|