Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Se her da:

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-07, 01:26   #21
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se her da:

Jeg pleier å være ganske kjapp med å tenke: Dette er fake. Det tenkte jeg ikke nå. Årsak: Jeg har sett ganske mange dumme amerikanske brøhuer.
Og foreldrene er de som må ta mesteparten av støyten her, de har feilet GROVT.

Gammel 08-01-07, 11:07   #22
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

"Bortskjemte barn har ikkje fått for mykje av det dei vil ha, men for lite av det dei treng. " Jesper Juul.

Så sant, så sant...
Er det rart det er krig i verden!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 11:18   #23
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

:kvalm:

Gammel 08-01-07, 11:32   #24
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Herlighet.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 10:06   #25
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 10:09   #26
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Forbanna drittunge!

Gammel 09-01-07, 11:22   #27
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har bare sett den ene, men det eneste som slo meg var at dette kan ikke være seriøst.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 12:19   #28
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Oida, dette virker sjokkerende. Også for meg som sitter på ei maskin uten høytalere, så jeg hører ikke et ord av den beryktede sutrestemmen - men jeg ser jo leppa da.

Herlig.
De mest utrolige historiene er som oftest sanne.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 13:44   #29
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om dette ikke er fake - så har jeg ett ord for jentungen: DRITTUNGE!

Gammel 10-01-07, 13:50   #30
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Om dette ikke er fake - så har jeg ett ord for jentungen: DRITTUNGE!

Signerer!

Og dere, ser dere bak henne i video nummer to? I hylla står en rød boks..

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 17:33   #31
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shakira, her.

Signerer!

HAHAHA, hun eide INGENTING i fargen rødt nei......

Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 17:48   #32
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Til å bli kvalm av hvis det er sant.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 17:48   #33
CINDY
supermamma-katt

CINDY sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: østfold
CINDY har et hav av muligheter foran seg
Standard

æsj......

Gammel 11-01-07, 10:18   #34
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Tror ikke dette var seriøst, men at det finnes slike folk tviler jeg ikke på

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 12:34   #35
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

He he.. ekte eller ikke.. for ei irriterende jente. Måten hun snakker på hadde plaga vettet av meg...

Gammel 11-01-07, 14:17   #36
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skjønner henne godt! Jeg hadde også blit dritsur.....NOT

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 14:24   #37
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 08:24   #38
mammatherese
Snart STOOOOR

mammatherese sin avatar

mammatherese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nesten så jeg banner kjenner jeg... Er det mulig å bli sånn? Hun burde virkelig fått en human gave, som ett fadderbarn eller noe. Slike mennesker gjør meg GAL!!!!!

Gammel 12-01-07, 09:30   #39
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Herlighet! Det er til å spy av!

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 23:06   #40
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shakira, her.

Signerer!

Det la jeg også merke til.....

Kan umulig være seriøst, men at det finnes slike folk - DET tviler jeg ikke på.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:46.