Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Synspunkter om Dexter ønskes

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-09, 19:21   #21
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synspunkter om Dexter ønskes

Dexter er skikkelig bra!

Skjønt Six Feet Under er tidenes beste tv-serie. Riktignok med Band of Brothers tett, tett opptil. Selv om sistnevnte på sett og vis stiller i en noe annen kategori.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 19:52   #22
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Dexter er rett og slett en fantastisk serie.

Gammel 18-10-09, 19:53   #23
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Dere som ser, eller har sett Dexter, synes dere denne er bra?
Jeg holder på å gi opp allerede. Har kun sett en episode, og sitter bare igjen med en følelse av at dette var kjedelig.

Bør jeg holde ut? Kommer den ser?
Ser jo at det er lagd flere sesonger av denne, og da er min første tanke at dette er noe folk liker.

Jeg kjempet meg gjennom de to første episodene, så tok det seg opp litt og ble litt mer spennende. Det ble likevel aldri så spennende at jeg gadd å begynne på sesong to. Smaken er som baken, og baken min likte ikke Dexter noe særlig.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 19:56   #24
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dexter er på min topp 5-liste over de beste seriene jeg har sett, kanskje muligens på min topp 3-liste, også.

Gammel 18-10-09, 20:01   #25
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Eg og synest Dexter er fantastisk bra.

Gammel 18-10-09, 20:09   #26
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Dexter er skikkelig bra!

Skjønt Six Feet Under er tidenes beste tv-serie. Riktignok med Band of Brothers tett, tett opptil. Selv om sistnevnte på sett og vis stiller i en noe annen kategori.

Jeg kan signere denne i sin helhet.

Gammel 18-10-09, 20:24   #27
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

En av de beste seriene! Elsker Dexter!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 11:30   #28
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Dexter er fantastisk!
Får litt spader av søsteren ja.. spesielt i sesong 1, litt mindre i sesong 2, selv om jeg syns hun fortsatt var irriterende. Har sett et par episoder av sesong 3, men fikk ikke med meg første episoden der, så har lurt litt på å bestille meg den.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 11:34   #29
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Dexter er skikkelig bra!

Six feet under er knallbra. Jeg var bare trist da jeg var ferdig med siste sesong. Jeg er halvferdig med Band of Brothers også, og det er en sterk serie. Veldig bra. Jeg pleier vanligvis ikke se på to serier samtidig, men klarte ikke vente med å begynne på både Dexter og Band of Brothers.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 11:57   #30
Slettet bruker
Passiv

Standard

Dexter!

Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 12:16   #31
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dexter er fantastisk bra. Jeg er på sesong tre nå, og Deb er nå stort sett bare kul, i stedet for å være bare irriterende og sutrende. Og heldigvis er Lila all gone. Jeg holdt virkelig på å gå løs på tv-en med slegge hver gang jeg så synet av henne.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 19:47   #32
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Han spiller virkelig helt sykt bra i Dexter. Rita, derimot. Jeg får helt spader av den dama. I sesong 1 er søsteren til Dexter også vanvittig plagsom, men i sesong 2 blir hun skikkelig kul. Herregud for noen uttrykk hun kommer med. "Holy Jesus on a stick".

Enig! Rita har omtrent like mye personlighet som en Toro tomastsuppe.

Likte forøvrig andre sesong best, selv om sesong 1 var spennende mot slutten.

Det er bare en ting som irriterer; Hvorfor i alle dager må de ha sånn overforklarende fortellerstemme som serverer den ene floskelen etter den andre? Det er dog ikke like ille som Greys og Frustrerte Fruer... Føler virkelig at serieskaperne anser sitt publikum som dumme.
Tror det er en stor grunn til at jeg liker True Blood og Mad Men veldig godt!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 21:02   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilleville, her.

Enig! Rita har omtrent like mye personlighet som en Toro tomastsuppe.

Gammel 21-10-09, 21:11   #34
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Dexter er fæle fæle greier.
Jeg klarer ikke å se på reklamen for serien en gang jeg, og han skuespillertypen virker som rene antabusen på meg; Jeg får brekningsfornemmelser, frysninger, og lyst til å skru av tv.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 06:01   #35
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det krevde en del omprogramering av hjernen å gå fra Six Feet under til Dexter, ja

Jeg elsket sesong en, syntes sesong to var minst like bra, men sesong tre? Not so impressed . Har kommet halvveis ut i sesongen eller deromkring, men vi har rett og slett ramlet av lasset. Tror rett og slett jeg synes at temaet er utspilt. Og jeg begriper ikke hvordan de har klart å stable på beina en sesong fire i tillegg. Må nok se sesong tre ferdig, men kjenner at det ikke er det som trekker mest når tv'en skrus på.

Gammel 22-10-09, 07:43   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syntes sesong 3 var hinsides spennende. Så jeg har store forventninger til fjerde sesong.

Gammel 22-10-09, 07:58   #37
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sesong 4 er ganske spennende, og ser sålangt ut til å være mye bedre enn sesong 3. Han har jo fått barn nå, og da har han plutselig alt å tape. Det gjør det ganske intenst.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 08:55   #38
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sesong 3 var litt tung i starten, men nå midtveis er den helt på høyden igjen!

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 08:56   #39
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sett 4 episoder nå. Og ja, det kommer seg.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 09:06   #40
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sesong 3 starter på Viasat4 på mandag, og jeg gleder meg! Jeg ble hektet fra første episode. Introen er noe av det kuleste som finnes.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.