|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Jeg vil lære å drikke rødvin
Sorry, men |
|
|
|
|
|
#2 |
|
En som trener
|
Sv: Jeg vil lære å drikke rødvinHva du enn gjør, ikke bland det ut med noe! Og ikke ta en for billig/skvipete en. Jeg ville begynt med å drikke rødvin til god mat. Amerikanske viner er gjerne lettdrikkelige, jeg er litt på Zinfandel-sporet for tiden og tror jeg kan anbefale det til en nybegynner også. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Audacious
|
Sv: Jeg vil lære å drikke rødvinJeg klarer ikke helt å se hvorfor det er et poeng å øke alkoholkonsumet i familien. Jeg synes det er veldig greit at unger ser at en av foreldrene kan nyte et glass vin til maten, og den andre forelderen drikker mineralvann, og begge deler er like normalt og hyggelig.
2001&2005 Sist redigert av Acsa : 18-10-09 kl 21:56. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
© All rights reserved
|
Jeg liker veldig godt rødvin, men jeg ser ikke vitsen med å lære seg å like noe man verken trenger eller har noe særlig godt av. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Om du har bestemt deg for det så er det jo veldig greitt, men ein kan jo ha eit reelt ønske om å lære seg smakar og det må då også vere ok, eller? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tante Sofie
|
Ja, klart det er. Jeg elsker rødvin, og er fornøyd med det. Jeg for min del vil gjerne lære meg å like sushi. Vi er forskjellige og jeg synes det er helt greit at folk ikke har noe ønske om å venne seg til smaker som de egentlig ikke liker. (Ikke er vant til, kan man vel si?) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Forøvrig ser jeg den og altså...Jeg har forøvrig ei venninne som også har prøvd lenge å like vin. Hun har prøvd alt - men foretrekker fortsatt pepsi max eller te
|
|
|
#8 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Jeg vil lære å drikke rødvinRødvin er ei oppleving, så eg forstår godt ønsket om å lære seg å drikke det. Det er litt som sushi, oliven eller moden ost... Ein må lære seg smakane, men då kan ein verkeleg sette pris på dei. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Jeg vil lære å drikke rødvinJeg likte ikke så godt rødvin før, men har drukket en del av det de siste årene. Blir bedre og bedre, faktisk. Dessverre er jeg elendig på å huske navn, så jeg kan ikke anbefale noen. |
|
|
|
![]() |
|
|