|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Deres favoritt-bokserie?Jeg er veldig enig med Maiden ang Hulebjørnens klan, de er veldig fine.
|
|
|
#2 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Deres favoritt-bokserie?Hm... etter denne tråden tror jeg at jeg må opp i foreldrenes mine sitt loft. Der er det jo faktisk mange bøker jeg kunne tenke meg å lese igjen. Bla hulebjørnens klan, der har jeg jo faktisk alle bøkene.
|
|
|
#3 |
|
Metallica!!
|
Sv: Deres favoritt-bokserie?
Hulebjørnens klan, hestenes dal, mammutjegerne, steppevandringen og klippehulens folk mener du!
|
|
|
#4 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jordens barn var det ja, er så lenge siden jeg har lest den. Tror rett og slett jeg må lese den på nytt igjen.
|
|
|
#5 |
|
Tidsklemma
|
Ja, dette er en utrolig bra serie syns jeg. Skal det komme en bok til? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Deres favoritt-bokserie?Jordens barn-serien høres veldig interessant ut, har hørt endel bra om den før. Bøkene er i den rekkefølgen du nevner, Inter? Tror jeg skal kikke etter den på bruktbua i helgen.
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Deres favoritt-bokserie?Såpass.
|
|
|
#11 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
Sv: Deres favoritt-bokserie?Om du er på utkikk etter fantasy, ta en titt på Shannaraserien av Terry Brooks. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Deres favoritt-bokserie?Jeg likte godt Hulebjørnens klan-serien den gangen jeg leste de (sikkert sent 80-tall). Lurer på om jeg har de enda?
|
|
|
#13 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Bergen
![]() |
Sv: Deres favoritt-bokserie?Dean Koontz - Odd Thomas. Tror det er fire i seriens å langt. Anbefales. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
Sv: Deres favoritt-bokserie?Sagan om isfolket of course, og no har eg nettopp lest Jo Nesbø sine krimbøker om Harry Hole- genialt
|
|
|
|
#15 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Deres favoritt-bokserie?Jeg holder på med Hulebjørnens klan nå, tusen takk Turi!! Den begynte bra, men huff så tragisk, jeg ble litt ødelagt av begynnelsen. :sippe:
|
|
|
#16 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Deres favoritt-bokserie?Jeg holder som sagt på med Hulebjørnens klan nå, Iza har nettopp fått barnet sitt. Men jeg er fremdeles ikke helt "med" i historien, jeg hadde ikke hatt noe problem med å legge vekk boka nå og aldri lese den igjen. Men jeg skal fortsette litt til, er jo bare på side 150 eller noe.
|
|
|
#17 |
|
Tidsklemma
|
Skal vi se:
I alle jordens barn bøker så følger vi Ayla etterhvert som hun blir voksen. Det er på en måte dette med å være forskjellig fra de man er hos som er mye i fokus. Det å ikke helt føle seg hjemme, søket etter å finne ut av ting, følelsene med det å være anderledes. Den kan kanskje være litt tunglest, men er veldig fasinerende syns jeg. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Deres favoritt-bokserie?Southern Vampires-serien om Sookie Stackhouse skrevet av Charlaine Harris kan anbefales! Lettleste og spennende bøker!
|
|
|
#19 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Deres favoritt-bokserie?Ja for all del, jeg hadde lagt den vekk for lenge siden om den ikke fenget meg overhodet. Men den fenger fremdeles litt for lite til at jeg leser den med godvilje, kjenner jeg snart må legge den vekk om det ikke blir bedre. Det er jo ikke sikkert det er min type bøker, rett og slett, men jeg gir det litt lenger tid.
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Deres favoritt-bokserie?Iset, tenk på den første boka som nødvendig grunnlag før de neste bøkene. Det er den tyngste og kjedeligste av bøkene, men du er nødt til å vite hva som skjedde med henne for å fullt ut forstå henne senere. Ja, jeg elsker de bøkene. |
|
![]() |
|
|