|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Skattelister på fjesbokaJeg synes at mine venner på fjasboka kan sjekke det ut på andre steder om de på død og liv skal finne ut hvor mye jeg tjener.
![]() |
#22 |
can-jur
|
![]() Sv: Skattelister på fjesboka*nhgggn* prøver å engasjere meg....
![]() |
![]() |
#23 |
Administrator
|
![]() Sv: Skattelister på fjesboka
Klikk.no: http://www.facebook.com/apps/applica....3142500656..1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Administrator
|
Hvis du ikke har blokkert, så står det "blokker applikasjonen", jeg hadde allerede klikket, så derfor merket jeg pilen med at lenken er der. Beklager at det var litt forvirrende, men jeg hadde allerede blokkert alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Da er jeg med. Jeg har også blokkert alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Skattelister på fjesbokaJeg skjønner heller ikke at det gjør noe om noen får vite hvor mye/lite jeg tjente i fjor. Er overhodet ikke flau eller hemmelighetsfull.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er ikke det som er poenget for meg. Det blir bare litt for enkelt om man kan gjøre det på den måten, syns jeg. En unødvendig applikasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Shake it out!
|
Ok. Det er mulig jeg er helt fullstendig dum, men hvordan i alle dager kan åpne skattelister avhjelpe sosiale forskjeller. Og hvordan i alle dager skal det bidra med å gi en oversikt over "åpenbare urimeligheter". Og hva i alle dager er en "åpenbar urimelighet", og hvordan skal Mannen i gata kunne avgjøre hva som er en "åpenbar urimelighet" ut fra å søke seg fram til hva en annen Mann i gata betaler i skatt eller har i formue?
![]() |
#31 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer, bare atjeg har en kompis. Det er bare så teit. I dag fikk han sikkert den bekreftelsen han trengte. Han tjente mer enn mannen min. Men det er heeelt greit. Han jobbet dag og natt og var aldri hjemme, min mann kom hjem og var sammen med oss istede for.
![]() |
|
|