Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Årets julebordkjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-09, 18:43   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets julebordkjole

den var rett og slett kjempefin! Jeg er aldri på KappAhl, men kanskje de fortjener en sjanse?

Gammel 23-10-09, 19:29   #22
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Den er kjempefin! Jeg prøvde den for et par dager siden, men avsto fra å kjøpe den siden jeg har en mistanke om at det er flere som kommer på julebord/julefest med denne kjolen.
Prøvde en sort kjole fra samme kolleksjon, den var kjempefin den også.
De har fått endel fint på KappAhl i det siste. Har kjøpt flere fine tunika o.l. der i det siste.

Gammel 23-10-09, 19:33   #23
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Artig. Sto og beundra denne kjolen i dag eg og. Den er veldig fin.

Gammel 23-10-09, 19:39   #24
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Åh, den var fin!

Gammel 23-10-09, 19:39   #25
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Den var veldig fin! Hadde nok droppet smykke og heller gått for øredobber.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 19:51   #26
Nillenalle
Aktiv

Nillenalle sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Nydelig kjole! Klart det er kjipt å komme i samme kjole som en annen på fest, men jeg har faktisk opplevd det og overlevd. Og det var en kjole fra såkalt "designer"-butikk. Cluet var nok at jeg var veldig fornøyd med kjolen og følte meg kjempefin. Hun andre var også fin, men hun var dritsur hele kvelden og lot det ødelegge kvelden både for seg selv og ektefellen. Visst man føler seg fin og er fornøyd med kjolen, er det verdt risikoen. Det er jammen ikke lett å finne en kjole man liker og føler seg vel i.

Sist redigert av Nillenalle : 23-10-09 kl 22:52.
Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 20:09   #27
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Tusen takk allesammen, er utrolig fornøyd og gleder meg til å bruke den.
Den er så totalt annerledes enn hva jeg hadde sett for meg, og jeg falt pladask med en gang jeg fikk den på.

Oppdaget dog at den må renses, det var ikke helt etter planen. Men det er den nok verdt.

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Den var veldig fin! Hadde nok droppet smykke og heller gått for øredobber.

Det tenker jeg og, det skjer så mye rundt halsen med blomstene at halssmykke nok blir 'too much'.

Tenkte bruke disse skoene til, de passer vel fint til kjolen? Eller?
Føler de passer sammen i stilen, hva syns dere?
(Beklager sokkemerker og bleke ben, gadd ikke dra på meg strømper for å ta bilde. Og jeg har tatt de selv, derfor litt rare vinkler. )

-Pippi

Sist redigert av Robyn : 25-02-11 kl 00:52.
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 20:12   #28
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

De skoene var kjempefine og passer godt til kjolen.

Gammel 23-10-09, 20:52   #29
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefin!

Gammel 23-10-09, 21:19   #30
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Det har vel ikke så mye å si om noen andre kommer i samme kjole. -Så lenge kjolen passer best til deg.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 21:55   #31
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Det har vel ikke så mye å si om noen andre kommer i samme kjole. -Så lenge kjolen passer best til deg.

Der har du et VELDIG godt poeng.

-Pippi
Gammel 23-10-09, 22:02   #32
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Skoene var veldig fine!

Det sorte, brede armbåndet i samme serie hadde passet veldig godt til, så du det?

Jeg prøvde også den kjolen, men mangler høyde og pupper.

Du kommer til å bli kjempefin, men bli ikke overrasket om flere har på seg kjolen, den kommer tross alt fra Kapp Ahl.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 22:05   #33
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Å den var superfin. Pris?

Gammel 23-10-09, 22:10   #34
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Du kommer til å bli kjempefin, men bli ikke overrasket om flere har på seg kjolen, den kommer tross alt fra Kapp Ahl.

Jammen det er jo limited edition.

Det får stå sin prøve, den satt fint på meg så jeg får håpe jeg kler den bedre enn evt. andre.

Så det armbåndet på nettsiden men ikke i butikken. Hadde egentlig ikke tenkt å gå innom KappAhl men så tilfeldigvis kjolen når jeg gikk forbi, kikket ikke på så mye annet i farta.
Men jeg må uansett ut igjen, for jeg må ha veske som passer til. Da skal jeg gå innom og se om de har flere igjen.

-Pippi
Gammel 23-10-09, 22:12   #35
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Å den var superfin. Pris?

Herligheten kostet så lite som 599,-.

Bakdelen er som sagt at den må renses. (Selve kjolestoffet er 100% silke, underkjolen var noe annet.)

-Pippi
Gammel 23-10-09, 22:13   #36
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Nydelig!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 22:15   #37
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Den var knallfin!

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 22:18   #38
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Jeg har også kjøpt denne, og synes den er kjempefin.
Kjøpte kjole fra samme serie til jenta på 6.
Det var utrolig mye lekkert tøy fra Vintage kolleksjonen.
Jeg går aldri på KappAhl, men falt pladask for kjolen(e) da jeg så dem i annonse i et eller annet blad.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 22:33   #39
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

nydelig kjøle!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 22:47   #40
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekker! Jeg hadde ikke brydd meg filla om noen skulle dukke opp i samme kjole som meg. So what, liksom.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.