|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Så har vi stilt klokka igjenHva er klokken nå da? Har pc-n stilt seg selv? :forvirret:
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Så har vi stilt klokka igjenpc'er stiller seg ofte selv, rett til nå er ca 10.20 (give or take et par minutter)
![]() |
#23 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Så har vi stilt klokka igjenDa har visst mobilen min stilt seg selv og. Praktisk.
![]() |
#24 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Så har vi stilt klokka igjen
Dette hadde jeg også glemt. For det sto ikke på lapp/kalender/huskelapp på telefonen. Også jf. nevnte tråd.
![]() |
#27 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Så har vi stilt klokka igjenHer startet morran 07.30 ny tid,altså ugudelig tidlig for vår del.
![]() |
#30 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Så har vi stilt klokka igjenJeg glemte hele greia så det ble bare en kjapp frokost før vi for avgårde for å rekke en tur på toppen av Ulrikken. Hi,hi. Jeg tok ikke tegningen selv når kirkeklokkene kimte på helt feile tidspunkt. Tenkte bare at det var en utrolig kort gudstjeneste i dag. Heller ikke at det var veldig få som gikk på tur. Vi møtte mange på vei oppover når vi gikk ned. Ja,ja. Det er jo greit å være ferdig med dagens tur allerede kl. 12:00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Så har vi stilt klokka igjenStill klokka mot sommeren. Sommeren er bak oss nå.
![]() |
![]() |
#36 |
Tankefull
|
![]() Sv: Så har vi stilt klokka igjenHer skal vi ha bursdagsbesøk i dag, og hundre ting som skal gjøres.
![]() |
|
|