Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gode arbeidssko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-07, 21:36   #21
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode arbeidssko?

Spotek sandaler fra magasinet.no , synest de er fantastisk å gå på harde gulv med på grunn av oppbyggingen i sålen. De er og antistatisk så man får ikke problemer med det.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 21:41   #22
kris
kross

kris sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når det gjelder Crocs; det er en sportsforretning her i Bergen (Platou) som selger dem til halv pris, og da er det ikke store forskjellen til den amerikanske nettbutikken (pluss at man slipper stresset med fortolling osv.).

http://platousport.com/nyheter/bergen/119/crocs/

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 23:09   #23
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hmmmm...Prøvde å bestille, men fr opp denne meldingen:"Your credit card has been declined"
Hva betyr det? Prøvde både Visa og Mastercard.... begge har nok av pæng på konto....

Gammel 09-01-07, 10:00   #24
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Hva med MBT sko ?

Har et par sånne, de beste skoene jeg noen sinne har hatt !!!
Så nå skal jeg ut å kjøpe meg et par sandaler og, gleder meg

Gammel 09-01-07, 10:11   #25
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shakira, her.

Åh, kontoen vi har VISA på er tom jo.
Er nok snart inne penger der, skal være hvertfall. Søren.

Nytt kort bestiller du her: http://www.gebyrfri.no/bankiajsp/get....do?xtype=k01x

Da trenger du ikke penger på konto (Dessuten er det gratis så lenge du betaler regninga i tide )

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 12:20   #26
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Nytt kort bestiller du her: http://www.gebyrfri.no/bankiajsp/get....do?xtype=k01x

Da trenger du ikke penger på konto (Dessuten er det gratis så lenge du betaler regninga i tide )

Takk for tips, men nei takk..

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 12:28   #27
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av lille my, her.

Hva med MBT sko ?

Har et par sånne, de beste skoene jeg noen sinne har hatt !!!
Så nå skal jeg ut å kjøpe meg et par sandaler og, gleder meg

Kjempegode sko. Har både sko og sandaler. Dessverre veldig dyre.

Gammel 10-01-07, 12:34   #28
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Standard

Er de MBT de med høy såle? Sånne har jeg liksom lite lyst på..

Gammel 10-01-07, 13:12   #29
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Ja det er sånne med "høy såle",liksom som en gynger/ruller når en går.
Fantastiske sko !!!

Gammel 10-01-07, 13:18   #30
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Crocs sier jeg og eller Masaii sko, MBT. Jeg bruker begge typene på jobb. Masaii skoene er de som er høye og har buede såler. Veldig gode og full demping.
De har begge typene på Plesner i Strømmen.
Der koster forresen voksen Crocsene 499,-

Gammel 10-01-07, 13:26   #31
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av C@mill@, her.

Crocs sier jeg og eller Masaii sko, MBT. Jeg bruker begge typene på jobb. Masaii skoene er de som er høye og har buede såler. Veldig gode og full demping.
De har begge typene på Plesner i Strømmen.
Der koster forresen voksen Crocsene 499,-

Hvor i Strømmen ligger Plesner? Bare vært på senteret der.
Det er de ekte Crocsene?

Gammel 10-01-07, 13:32   #32
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shakira, her.

Hvor i Strømmen ligger Plesner? Bare vært på senteret der.
Det er de ekte Crocsene?

De ligger ikke inne på Senteret og de heter vel Medicus Plesner og ja det er de ekte Crocsene, var der i dag og kjøpte noe pyntestæsj til mine.
Husker ikke hva gaten heter, men kan det være Gml Strømsvei da...

Gammel 10-01-07, 13:34   #33
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Standard

Okei, jeg finner det sikkert. Takk for tips!

Gammel 10-01-07, 13:37   #34
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Bare hyggelig

Gammel 10-01-07, 14:00   #35
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av lille my, her.

Hva med MBT sko ?

Er det slik som denne? Er det godt å gå med den spesielle sålen? Eller krever det "trening"

Gammel 10-01-07, 14:36   #36
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Ladybug: Jepp det er de skoene, fåes også som sandaler. Da jeg begynte med de så hadde jeg en liten tilvenning på ett par timer i slengen. De er ikke vanskelige å gå med, men du bruker kroppen på en litt annen måte enn man pleier. Jeg veksler mellom de og Crocs på jobb. Og hadde det ikke
vært for Masaii skoene hadde jeg ikke klart å komme igang med jobbingen etter permisjonen.

Gammel 10-01-07, 14:43   #37
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av C@mill@, her.

Ladybug: Jepp det er de skoene, fåes også som sandaler. Da jeg begynte med de så hadde jeg en liten tilvenning på ett par timer i slengen. De er ikke vanskelige å gå med, men du bruker kroppen på en litt annen måte enn man pleier. Jeg veksler mellom de og Crocs på jobb. Og hadde det ikke
vært for Masaii skoene hadde jeg ikke klart å komme igang med jobbingen etter permisjonen.

Vet du hvor man får kjøpt slike sandaler? Vanlig skobutikk, eller spesialforretning?
Var du plaget med bekkenet etter sv.skapet? Synes du at de er gode for å forhindre slike plager?

Gammel 10-01-07, 16:12   #38
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slår også et slag for crocs altså! - Det er som å gå på luft...de veier jo ingenting omtrent - og de er som å gå på tempurmadrasser...veldig deilig!

Gammel 10-01-07, 16:31   #39
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Slår også et slag for crocs altså! - Det er som å gå på luft...de veier jo ingenting omtrent - og de er som å gå på tempurmadrasser...veldig deilig!

Hvor er det billigst å bestille crocs fra?

Gammel 10-01-07, 19:20   #40
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt fra www.rei.com - betalte også ca 300 for hele greia....Nå kunne jeg tenkt meg sølvcrocs - men de må nok selges på www.taylorshoes.com ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.