Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Sukkende bikkje

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-09, 08:21   #21
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sukkende bikkje

Hadde min mor vært på FP () så hadde hun sendt deg bøtter med sympati.

De har hannhund, og for noen uker siden inviterte de med seg 2 vennepar på hyttetur. Det de ikke visste var at de tilsammen hadde med 4 tisper. Med løpetid.
Hannhunden holdt et svare leven hele natta. Det var null søvn på min mor som egentlig sover lett, og det endte med at hun gikk og satt seg i gjestehusets badstue for resten av natta.

Gammel 30-10-09, 08:25   #22
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Huff da.. Skikkelig frustrerende.
Er det noen i umiddelbar nærhet med løpetid? Eller reagerer han veldig lett om det bare finnes en innen mils omkrets?

Har klart å plukke vekk mye sånn sutring fra hannhunden vår. Han får ikke lov å ligge foran døra og får tilsnakk om han sutrer for mye.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 09:16   #23
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg føler med deg.
Vi har ikke hannhund, bare tispe. To hus bortenfor oss er det en hannhund - og jeg hører han bli svært så grann og lys i målet når vår har løpetid. Heldig for oss så hører vi ikke så mye mer til han - og det er hund i nesten hvert et hus i nabolaget, så det er vel løpetid hoe en eller annen i nærheten hele tiden.
Vår hadde innbilt svangerskap en gang - og vekka meg midt på natten fordi 'babyen' - plastballen - var borte. Jeg er glad vi har hatt bare den ene - og for at vi har tispe.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 10:31   #24
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Et alternativ til kastrering kan være hormonsprøyte. Hunden vår var alldeles gal, før han fikk hormonsprøyte første gang. Han har et så godt gemytt at vi ikke ville frata han eller oss muligheten for at han kunne bli far.

Han har super virkning av sprøyta. Før han fikk den var det uling, piping, stresse frem og tilbake mellom senga si og gangdøra. Døra har han klort i filler. Han kunne plutselig hyle på nettene, så jeg hoppet høyt i senga. For ikke å snakke om de magedragene han tok når han snuste der tispene hadde vært, når vi gikk tur. Æsj!

Det er iallefall verdt et førsøk.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 11:51   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han er forelska!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 14:42   #26
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Han er forelska!

Nope, bare kåt. Det er stor forskjell.

Ellers sier jeg tusen millioner takk for all sympati. Nettopp hva jeg trengte: Og når jeg leser om all ulingen som foregår/har foregått så skjønner jeg jo at jeg er rimelig heldig med at vår holder seg til sukking.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 14:58   #27
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Nope, bare kåt. Det er stor forskjell.

Ellers sier jeg tusen millioner takk for all sympati. Nettopp hva jeg trengte: Og når jeg leser om all ulingen som foregår/har foregått så skjønner jeg jo at jeg er rimelig heldig med at vår holder seg til sukking.

Før hunden min fikk første hormonsprøyte, var jeg bunn fortvilet fordi jeg trodde han hadde en alvorlig grad av adferdsforstyrrelse. Jeg trodde helt ærlig at vi ikke kunne ha han. Han var veldressert, tillitsfull og snill, så jeg fikk det ikke til å stemme.

Da jeg kom hjem fra veterinæren (bikkja hadde fått hormonsprøyte) så ringte jeg mannen og gråt nesten av glede da jeg fortalte at det ikke var noe galt med han bortsett fra at han var jæ***g kåt. Plutselig fikk bikkja allverdens sympati fra mannen og hele den mannlige delen av slekt og vennekrets.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 18:06   #28
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.