|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Spiser dere suppe sammen med pannekakene? | |||
| Ja |
|
55 | 41,98% |
| Nei |
|
76 | 58,02% |
| Dustepoll |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 131. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Spinoff: spiser dere suppe sammen med pannekaker?Pannekaker spises uten suppe her også. Jeg bor nesten i bunnen av Norge.
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Spinoff: spiser dere suppe sammen med pannekaker?Jeg forstår ingenting av alt dette suppesnakket i pannekakesammenheng?
|
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: spiser dere suppe sammen med pannekaker?
|
|
|
#4 |
|
Eklektisk
|
Sv: Spinoff: spiser dere suppe sammen med pannekaker?Mamma laget rabarbrasuppe til pannekakene. Sammen med sukker og selvfølgelig bare fint hvetemel i selve pannekakene, ble dette nærmest som dessert i stedet for middag. Desto bedre likte selvfølgelig vi ungene det. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Spinoff: spiser dere suppe sammen med pannekaker?Varierer. Da jeg var barn gjorde vi alltid det. Ideen er vel at pannekaker ikke akkurat er stappet med grønnsaker, så da prøver man å veie litt opp med en grønnsakssuppe eller fruktsuppe.
|
|
|
#6 |
|
One of These Days
|
Sv: Spinoff: spiser dere suppe sammen med pannekaker?Har faktisk aldir spist suppe før pannekakene i barndommen, men nå har vi ofte tomatsuppe og pannekaker. Serverer ikke tomatsuppa før pannekakene, men ungene får lov til å velge hva de vil spise, pannekaker eller tomatsuppe. Ofte blir det en halv skål med tomatsuppe før de spiser pannekaker. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Spinoff: spiser dere suppe sammen med pannekaker?
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Spinoff: spiser dere suppe sammen med pannekaker?Nei, vi gjør ikke det, men vi gjorde det da jeg var barn.
|
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Spinoff: spiser dere suppe sammen med pannekaker?Høres ut som noe man har funnet på fordi man ikke gidder å steke nok pannekaker.
|
|
|
|
#10 |
|
villende
|
Sv: Spinoff: spiser dere suppe sammen med pannekaker?Jepp, vi har suppe og pannekaker hver mandag. Som oftest tomatsuppe, fordi det er så enkelt å slenge sammen fra bunn. Å spise bare pannekaker er omtrent som å spise spaghetti med ketchup, det går men det er da ikke en fullverdig middag. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: spiser dere suppe sammen med pannekaker?Nå husker jeg ikke hvor lenge siden vi har hatt pannekaker må lage det denne uka. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
intro
|
Sv: Spinoff: spiser dere suppe sammen med pannekaker?Ja, det må være suppe først for å gi skinn av ordentlig middag.
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 02-11-09 kl 12:14. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: spiser dere suppe sammen med pannekaker?Den kombinasjonen har jeg aldri hørt om. Så svaret er nei.
|
|
|
#14 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: spiser dere suppe sammen med pannekaker?Er det i all hovedsak vestlendinger som ikke spiser suppe og pannekaker. Hver for seg altså,i kombinasjon har jeg aldri hørt om.
|
|
|
#15 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: spiser dere suppe sammen med pannekaker?Dere som spiser bare pannekaker, hva har dere på dem?
|
|
|
#16 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Spinoff: spiser dere suppe sammen med pannekaker?Jeg er ikke vant til det hjemmefra, men samboern er - så her serveres det ofte tomatsuppe først og pannekaker etterpå. Jeg lager maten, men er ikke glad i hverken tomatsuppe eller pannekaker så jeg spiser som oftest ikke.
|
|
|
#17 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Spinoff: spiser dere suppe sammen med pannekaker?Karima: bacon.
|
|
|
#18 |
|
I tropene
Sv: Spinoff: spiser dere suppe sammen med pannekaker?Vi er også østlendiger, men der jeg vokste opp i Nord-Norge var komboen (tomat)suppe pannekaker veldig vanlig.
|
|
|
#19 |
|
I tropene
Sv: Spinoff: spiser dere suppe sammen med pannekaker?Ok, kanskje det min vestlandske far sikter til nå han sier fleskepannekake (han snakket mer om mat enn han lagde den i min barndom)?
|
|
|
#20 |
|
Etylbarbital
Sv: Spinoff: spiser dere suppe sammen med pannekaker?Har ikke bacon og/eller suppe i nærheten av pannekaker. Pannekaker spises med sukker eller syltetøy. Vi spiser ikke pannekaker for å være ernæringsmessig korrekt.
|
![]() |
|
|