Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det snør

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-09, 15:33   #21
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det snør

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Slappe, slitne lillebror kikker storøyd ut og sier; "Mammaaaaaa, kan vi gååååå ut, det snøøøør"!!!

Jeg skjønner at jeg må forvente snø når jeg drar hjemover i dag.

Poden er nok blid og vil sikkert ake.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 15:38   #22
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Her snør det også! Hipp hurra!

Gammel 02-11-09, 15:40   #23
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Her også. Og det ser jaggu ut som det blir liggendes også.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 15:43   #24
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Endelig?

Kanskje hun mente "Elendig".

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 22:31   #25
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kos dere. :-) Jeg venter gjerne en måned til.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 22:32   #26
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Kos dere. :-) Jeg venter gjerne en måned til.

Minst.

Gammel 02-11-09, 22:35   #27
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Endelig er det ikkje grått og trist ute lenger.

Gammel 03-11-09, 00:22   #28
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Her har alt regnet bort i kveld.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 09:05   #29
Ullsokk
Aktiv

Ullsokk sin avatar

Hvor: Telemark
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Jeg vil ikke ha snø! Den kan godt komme 1.desember og forsvinne igjen sånn i midten av januar. Er ikke akkurat noe vintermenneske!

Men når regnet pisker mot ruta og høsten viser seg med sin fargeprakt. DA koser jeg meg. Boller, kakao og levende lys .

Ullsokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 19:20   #30
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Gurimalla så mange som ikke liker snø her... Tør jeg minne om at vi bor i Norge?

Gammel 03-11-09, 19:22   #31
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Gurimalla så mange som ikke liker snø her... Tør jeg minne om at vi bor i Norge?

Jeg har ikke bedt om å bli født i Norge. Jeg føler meg mer spansk egentlig.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 20:27   #32
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Jeg har ikke bedt om å bli født i Norge. Jeg føler meg mer spansk egentlig.

Så flytt da!

Gammel 03-11-09, 20:30   #33
Ullsokk
Aktiv

Ullsokk sin avatar

Hvor: Telemark
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Og jeg er født og oppvokst aller lengst nord i landet vårt . Liker likevel ikke snø. 20 cm ferdigmåka snø er helt ok, men der går grensa!

Ullsokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 17:58   #34
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Vi har kjøpt snøfres, så nå kan det få snø så mye det vil for min del! Gleder meg til å finne fram skiene.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 11:31   #35
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

7 varmegrader og småregn. Det er uhørt nå i november.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.