Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-09, 20:53   #21
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg orker ikke å lese eller skrive så mye i denne tråden siden er litt kvalm. Vi hadde hauger med mus et sted vi leide en gang, og det bråkte som fy! Vi forsøkte oss etter å ha forhørt oss litt å putte gift litt rundtomkring. Den lukta som kom etterhvert som giften ble fordøyd og den hadde gjort sitt unner jeg ingen. Men dette vil jeg tro at et firma vet alt om. Lykke til!

Vi hadde ingen problemer med lukt da Rentokil tok seg av giftutsettingen.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 21:46   #22
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

www.a-3.no

Lykke til! *løper fort ut av tråden igjen*

Gammel 03-11-09, 22:07   #23
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Mus er jo bare søte da. Rotter også, men de vil jeg ikke akkurat ha i veggen.

Lykke til!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 23:20   #24
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Vi hadde ingen problemer med lukt da Rentokil tok seg av giftutsettingen.

Jeg skal love deg det blir lukt, veldig mye lukt, når rotter dør inni veggene i huset ditt.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 07:29   #25
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg skal love deg det blir lukt, veldig mye lukt, når rotter dør inni veggene i huset ditt.

Ja, sikkert, men det hørtes ut som det her i første omgang var snakk om mus, og det var mus vi hadde. Igjen, vi slet ikke med lukt her, jeg vet ikke om de døde ute eller i veggen, men luktet gjorde de ikke.

Gammel 04-11-09, 07:59   #26
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Poly
Jeg har skikkelig musefobi, for ikke å snakke om rotteangst, grøss. Det var en del rotter i nabolaget for et par-tre år tilbake. I fjor høst hadde vi inntog (det hørtes i alle fall sånn ut) av en musefamilie mellom 1. og 2. etasje. Jeg fikk helt noia, og fikk gode råd av Hakkespettboken. Jeg endte opp med å ikke gjøre noe med det. Kanskje mest fordi jeg var redd for å bli ledd av hos et skadedyrfirma for et par mus... Vi har hønsenetting ute under takmønet rundt hele huset. Denne nettingen er full av hull, så jeg kan ikke skjønne annet enn at musene kommer greit inn, og forhåpentlig ut, her. Sen høst og tidlig vinter er vel den verste tiden, er det ikke? Det roet seg i alle fall hos oss, men de danser fra tid til annen.

Jeg er spent på å høre hvordan det går. At det bråker trenger ikke bety at det er kjempegnagere i veggen. Hos ei venninne hadde de mus som løp langs noe rørføring i veggen, og det banket og dunket noe helt forferdelig.

Gammel 04-11-09, 08:17   #27
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg som trodde vi var uheldig da vi fanget 5 mus på rappen på loftet. Polyanna, de bråket fælt altså, det kan være bare 5 mus.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 08:22   #28
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorvidt det blir lukt eller ei avhenger helt av om hvert enkelt dyr har anstendighet til å komme seg ut av veggene før det dør.

Gammel 04-11-09, 08:44   #29
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så da håper vi rottene i veggen til Polyanna har anstendighet nok til å dø ute. Helst mange meter fra huset.

Jeg tror at giften de spiser ikke bare skal ta livet av dem, men også gjøre dem tørste. Når de blir tørste søker de ut av huset for å finne drikke.

Gammel 04-11-09, 08:59   #30
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det drøyer litt før jeg kommer på besøk igjen.

Gammel 04-11-09, 09:00   #31
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg tror at giften de spiser ikke bare skal ta livet av dem, men også gjøre dem tørste. Når de blir tørste søker de ut av huset for å finne drikke.

(Men man vet jo aldri hvor langt de har kommet i redebyggingen sin. Kanskje de allerede har innlagt vann? )

Gammel 04-11-09, 09:03   #32
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

(Men man vet jo aldri hvor langt de har kommet i redebyggingen sin. Kanskje de allerede har innlagt vann? )

Jepp, det var sånn hos oss. Så hvis vi ser bort fra stakkaren i oppvaskmaskinen, klarte de fleste det.

Gammel 04-11-09, 09:04   #33
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg tror det drøyer litt før jeg kommer på besøk igjen.

Jeg skal si deg at det er SÅ hyggelig når det hopper en mus over komfyren mens man lager middag. Ingenting er som en fyllesyk frokost mens samboerne dine avliver mus med feiekosten heller.

(Jeg føler på meg at mus var mer sjarmerende i studentkollektiv enn i et sivilisert hjem)

Gammel 04-11-09, 09:05   #34
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Standard

Stakkaren i oppvaskmaskina fant jo en oase.

Gammel 04-11-09, 09:05   #35
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

(Jeg føler på meg at mus var mer sjarmerende i studentkollektiv enn i et sivilisert hjem)

Det meste er mer sjarmerende i studentkollektiv enn i siviliserte hjem, egentlig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 10:13   #36
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det går noen gamle rør mellom første og andre etasje akkurat der det larmer mest, så det er vel der de holder til.

Nå kommer Oslo skadedyr på fredag (jeg er borte til da).

Så håper vi det er vekk med dem.

Gammel 04-11-09, 14:56   #37
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mus+ gift = djevelsk stank. Lykke til og satser alt på at skadedyrfirma ordner opp.

Gammel 04-11-09, 15:58   #38
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Lykke til Polyanna.

Ei ex kollega fikk ei diger rotte opp av doskåla. Så husk og legge lokket ned etter bruk.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 16:05   #39
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Lykke til Polyanna.

Ei ex kollega fikk ei diger rotte opp av doskåla. Så husk og legge lokket ned etter bruk.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 21:26   #40
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

Rotter liker ikke åpne områder, og trives der de kan gå skjult. Så minst mulig skrot rundt husveggen er lurt. Nå hadde vi hull i muren (gammelt, gammelt hus) samt altfor mye buskas/ugress etc. langs husveggen der vi fant ut at den kom inn -> drømmeforhold.

Aha! Da har vi en jobb å gjøre, skjønner jeg. :rotehode:

Hvordan går det, Polyanna?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:14.