|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du vant 5 millioner i LottoJeg ville bygd på huset, brukt et par hundre tusen til tull og ingenting og reise. Det var den første millionen. For resterende ville jeg enten investert eller plassert slik at jeg hadde fått litt ekstra å rutte med i årene fremover. Jeg ville mest sansynlig ikke betalt ned gjeld nå når renta er så lav. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Sugaraddict!
|
![]() Sv: Hvis du vant 5 millioner i Lottohmm 5 mill er vell egentlig ikke SÅ mye nu. om man ikke allerede har nesten nedbetalt hus,bil,og studier. jeg har ikke noen av delene, så pengene noe av pengene ville blitt fort borte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du vant 5 millioner i LottoStort nok hus med hage, der de kunne ha hatt lekehus og dissestativ/klatrestativ i hagen. Sandkasse også, et.c. Skulle så gjerne hatt mulighet til å gi dem dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hvis du vant 5 millioner i LottoJeg skulle først og fremst bygget nytt, stort hus. Tilrettelagt for barnet mitt som har spesielle behov.
![]() |
#25 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hvis du vant 5 millioner i LottoJeg ville pusset opp huset fra topp til tå, betalt det ned og kjøpt en hybridbil.
![]() |
#26 |
can-jur
|
![]() Sv: Hvis du vant 5 millioner i Lotto5 mill?
![]() |
![]() |
#27 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvis du vant 5 milioner i LottoKledd om huset og bygget på to soverom og dobbelt så stor stue !
![]() |
#28 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvis du vant 5 millioner i LottoBetalt ned huslånet og byttet ut de gamle møblene. Kjøpt en leilighet i Oslo for utleie.
![]() |
#29 |
superbruker
|
![]() Sv: Hvis du vant 5 millioner i Lotto5 mill er fort gjort å bruke opp.
![]() |
#30 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvis du vant 5 millioner i LottoKjøpt (og møblert) en stor leilighet eller et rekkehus ganske sentralt i Oslo, beholdt den vi har til utleie, og betalt ned boliglånet. Brukt resten på feriereise, og ellers nytt å være gjeldfri og dermed ha en god del mer fleksibel økonomi.
![]() |
#31 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvis du vant 5 millioner i LottoStørre hus.
![]() |
#32 |
er her
|
![]() Sv: Hvis du vant 5 millioner i Lottojeg kan gjøre som jeg vil sant, ikke så farlig med mannen.
![]() |
#34 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hvis du vant 5 millioner i LottoHalv mill til Amnesty og en halv til Folkehjelpas mineryddingsaksjon. En halv mill fordelt til nære slektninger utenom barna og en halv mill fordelt til de tre. En halv mill fordelt til resten av slekt og venner. Resten ble nok mest reiser og kanskje hage- og hushjelp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvis du vant 5 millioner i Lotto- mindre jobbing mer utdanning
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hvis du vant 5 millioner i Lotto-Kvitte hus- og billån |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
![]() Sv: Hvis du vant 5 millioner i LottoBygd hus, betalt ut bilen og jobbet redusert |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
nygift
|
![]() Sv: Hvis du vant 5 millioner i LottoSatt av en del på barnas sparekontoer.
![]() |
|
|