Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det er så utrolig kjedelig å spise alene!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-09, 18:33   #21
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg liker å spise alene, for da kan jeg lese.
Men jeg spiser ikke veldig ofte alene, så det ligger nok der antakelig.

Gammel 07-11-09, 18:43   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Når skal du spise kveldsmat da? Skal jeg stikke innom og holde deg med selskap?

Takk for tanken, men jeg er best selskap for meg selv nå. Siden du ikke ble med ut på øl i går drakk jeg din kvote også.
Det var gøy, men det hadde nok vært best om du var med og drakk din egen kvote.

Gammel 07-11-09, 18:48   #23
Albertine
Passiv

Standard

Når jeg ikke har unger med førti i feber og direktelinje til legevakten skal jeg være med og drikke min kvote øl.

Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 18:53   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg spiser med TV'en når jeg spiser alene jeg.

Jeg også. Makan til luksus. Et godt måltid og en god serie eller film, uten forstyrrelser fra barn som ikke kan sitte rolig ved bordet osv, det er jo helt fantastisk! Jeg ELSKER å spise alene. Evt. bare sammen med mannen, men det er jo uhyre sjelden det skjer.

Gammel 07-11-09, 19:02   #25
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Det er bare det at med en gang det ikke er frivillig, da blir det utrolig kjedelig. Da vil man heller prate og fjåse enn å se på film.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 19:04   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, sant det. Jeg hadde jo ikke syntes det var luksus om jeg ikke hadde villet spise alene.

Gammel 07-11-09, 19:08   #27
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Det er bare det at med en gang det ikke er frivillig, da blir det utrolig kjedelig. Da vil man heller prate og fjåse enn å se på film.

Det er sånn det er.

Kirsebær: Fine kirsebærfat! Så plutselig for meg at alt du har har ett eller annet med kirsebær på seg.

Gardinene:

Toalettet:

osv. osv.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 19:27   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Clair: Jeg har mye kirsebærting, men ikke i leiligheten da Og så er alle kirsebærsmykkene mine ødelagte av en eller annen grunn, så jeg føler meg helt naken.

Hvis jeg finner kule kirsebærgardiner skal jeg ha det på kjøkkenet, men enn så lenge er det gardinfritt der.

Gammel 07-11-09, 19:40   #29
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid likt å spise alene, og koser meg med det. Men må ha avis, bok, tv eller FP, da. Og radio. Og lys. Og FRED!

Men å lage mat til bare meg selv er jeg ikke noe flink til. Ikke full middag, liksom. Litt fordi middag ikke er favorittmåltidet, akkurat...

Gammel 07-11-09, 19:47   #30
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Så lenge jeg bodde hjemme var "Noen som vil ha kveldsmat sammen med meg?" standard. Om ikke pappa eller min bror forbarmet seg over meg, skulle jeg være veldig sulten for å spise... Så hvordan skulle dette gå, når jeg flyttet hjemmefra, alene på en hybel? Jeg fikk med meg følgende tre formaninger hjemmefra: Lese er bra, men ikke BARE studere, leve også. Spis middag hver dag. Og ikke kom hjem med en Bergenser. (Morfar mente bergensere er sære folk. Mamma bare mente det er så mange tunneler på veien til Bergen, og tenkte på faren for at jeg ville bli igjen i Bergen etter studietiden...)

Jeg spiste middag forran tv'n i tre år. Så møtte jeg en medstudent, som dog ikke er Bergenser, bare bosatt der... Så nå er vi begge bosatt i Bergen... Men, jeg spiste middag hver dag.
Det er dørgende kjedelig å lage middag til bare en. Så lenge jeg bodde alene, så klarte jeg det. Fordi jeg følte jeg bare måtte. Men nå... er det bare til meg, nei, da blir det neppe skikkelig middag.

Så jeg skjønner deg, men bor altså litt for langt unna til å være til reel hjelp...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:17.