|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Shawshank redemption (unnskylder meg for svært sannsynlig feilstaving) og Titanic er de jeg kommer på akkurat nå. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Bodyguard!! Jeg prøvde men fikk et slags angstanfall. Skikkelig dårlig! (ihvertfall det lille jeg så) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Vet ikke om det regnes som film eller tv-program, men jeg har aldri sett Tre nøtter til Askepott. Noen minutter hist og her selvsagt, men det å se hele har aldri interessert meg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Boler'o?
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Gudfaren, Shawshank Redemption, Sex and the City filmen og Mamma Mia. De to siste SKAL jeg se
|
|
|
#6 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Jeg har bare sett halve første filmen i Ringenes Herre-triologien. Det var i grunnen mer enn nok.
|
|
|
#7 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?
Samme her. Jeg kommer heller ikke gjennom bøkene. Egentlig merkelig, for jeg liker fantasy ellers.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Mamma Mia, A nightmare before Christmas, Ellingfilmene, samt nesten alle andre filmer også utgitt fra 1992 til 2006. Bortsett fra Ringenes Herre som jeg hadde den tvilsomme gleden av å se gang på gang på gang. |
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Star Wars, Pulp Fiction har jeg ikke sett. Ingen andre av Quentin Tarantino heller. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Jepp. Disse har jeg ikke sett, og har ingen planer om å gjøre det heller. |
|
|
|
#13 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Schindlers liste ja. Da bodde jeg i Frankrike og orket ikke se La liste de Schindler dubbet.
|
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Jeg trodde faktisk jeg var den eneste i verden som ikke hadde sett Titanic, men nå er det jo allerede flere i tråden som heller ikke har sett den.
|
|
|
|
#15 |
|
Curlingkone
|
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Pulp Fiction har jeg ikke sett, og det er det utrolig mange som har reagert på.
|
|
|
#16 |
|
<*(((<
|
Ha, vi har identisk liste! Jeg har ikke prøvd å se dem, og har vel sett typisk noen minutter her og der av hver av dem på TV. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Ja. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Harry Potter, Ringenes Herre, Star wars, Danser med ulver og Braveheart. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
🎈
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Flåklypa Grand prix.
|
![]() |
|
|