Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har du juleservise?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-09, 17:34   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du juleservise?

Bare kaffeservise. Det syns jeg er koselig.

Gammel 08-11-09, 17:43   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, har lest hele tråden til Safran nå! Det Disney-serviset er ikke fint nei. Og folk skal ha 15000,- for det på finn.no ser jeg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 18:00   #3
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, skulle gjerne hatt men har ikke plass.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 18:07   #4
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Ja det har vi, litt motvillig om vi kan si det slik. Fikk det av svigers i gave til jul, og senere har de supplert litt. Det er Porsgrunn sitt nisseservise, og er helt greit altså, men vi har fått de minste koppene og tallerkene, og de er veldig upratiske. Det eneste jeg kunne tenkt meg å eie av slikt var nemlig frokostserviset, for jeg har veldig fint både middag- og kaffeservise som jeg heller vil bruke i julen. Men det var ikke det vi fikk, så da har vi altså kaffeservise.

Så hvis noen vil bytte så er det bare å gi et pip.

Gammel 08-11-09, 18:11   #5
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Nei, ikke enda. Min mor samler på ett som jeg skal få... men ikke før hun dør.

Gammel 08-11-09, 18:18   #6
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg har ikke juleservise. Jeg ønsker meg ikke heller. Sier som Maz, er mye annet man kan gjøre for å bordet julepyntet.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.

Sist redigert av Crimina : 08-11-09 kl 18:27.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 18:21   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har et penservise som vi kun bruker til jul - så om vi da skal ha juleservise - når skal vi da bruke penserviset? Kun til nyttår, liksom?

Gammel 09-11-09, 00:04   #8
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Nå har jo ikke vi julepynt en gang, så juleservise har vi iallefall ikke.

Svigermor, derimot, hun har tre(!) ulike juleservise. Jeg synes forsåvidt at de alle er jålete, men det er definitivt koselig da Uansett kommer jeg nok til å nøye meg meg hvitt servise og heller pynte opp med julestash på bordet ellers.

Gammel 09-11-09, 00:13   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg fant ut en ting nå. Er Bergljot den samme som Chanett? Jøss. Jeg har lurt på i flere år hvor det ble av Bergljot.

Kan jeg aldri tenke meg at hun er.

Jeg har selvsagt ikke juleservise. Det skulle tatt seg ut. Og det blir jul hos oss hvert eneste år. Flott jul, til og med.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 01:05   #10
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg har et servise som jeg har fått i bursdagsgave.
Koppene har grønne grantrær og mørkeblå himmel med sølvstjerner på. Det er egentlig ikke veldig vakkert og ikke veldig typisk julete, men jeg liker å ta det fram til andvent hvert år.

Gammel 09-11-09, 20:35   #11
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja,engleserviset fra Porsgrund.
Middagsserviset.Da jeg skulle begynne å spare på kaffeserviset,hadde de sluttet med det.Kjipt!!!

Sist redigert av nikki : 10-11-09 kl 17:18.
nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 14:43   #12
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Jeg har et juleservise som jeg fikk av min mor for noen år tilbake. Synest det er koselig. Vuderer og begynne og bruke det også til hverdags i adventstiden, men er redd det skal knuse. Er dyrt og godt ut at produksjon så jeg får jo ikke tak i noe nye deler.

Gammel 10-11-09, 15:26   #13
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Vi har middgaservise (12 middagstallerkener og 12 dype) samt akevittglass og karaffell som jeg i sin tid kjøpte fra Bokklubben. Det heter Primstav, og brukes i hele adventen. Jeg er ikke så glad i nisser og engler, men dette serviset har et enkelt mønster i rødt, grønt og gull rundt kanten med primstavsymbolene for desember på.

Sist redigert av Canisa : 10-11-09 kl 16:43.
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 16:25   #14
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, og jeg har ennå ikke sett ett eneste fint juleservise, så det kommer neppe inn i huset med det første heller.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 18:23   #15
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei. Vi har ett sett fint servise som vi bruker i helgene og til fest.

Juleservice er det iallefall dårlig med.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 18:25   #16
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Juleservice er det iallefall dårlig med.

Hva er egentlig juleservice? Er det at noen fikser julen for deg? I så fall har jeg det.

Gammel 08-11-09, 18:25   #17
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Hva er egentlig juleservice? Er det at noen fikser julen for deg? I så fall har jeg det.

Ja, der ser du. Vi har det ikke - vi fikser selv.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 18:27   #18
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 22:09   #19
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Nei det har jeg ikke, men vil gjerne ha.
Mannen vil ikke og jeg er litt enig argumentene hans. Det blir lite brukt, vi har ett flott vi kan bruke + at det tar mye plass.
Lurer på kaffe/frokost servise, men det blir vel den dagen alle potetene er like tenker jeg

Gammel 08-11-09, 22:11   #20
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har noen Porsgrund-krus med nisser og hjerter på. Det holder.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.