|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?
Ja, kjempegreit! Vi måtte gjøre noen justeringer, fordi enten så har Norge ukurante mål på materialer, eller så har Tyskland (hvor jeg tror oppskriften kommer fra?) det. Men det var absolutt ikke vanskelig. Glittermannen og svigerfar bygget den på noen timer. Vi malte materialene på forhånd.
Ja, noe sånt. vi har litt høyere under, ca 125, slik at han kan stå under der, også kan vi stable litt oppå hyllene også.
![]() |
#22 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?Min eldste hadde sånn høy seng, med skrivebord under. Det var en veldig god løsning helt til hun begynte i 5. klasse, og begynte å skyte i været, og plutselig fikk dårlig plass under senga selv når hun satt på stolen sin.
![]() |
![]() |
#23 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?Noe å tenke på det der, glitter. Hva ble den kostende? Og hvordan malte dere der?
![]() |
#24 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?Vi har en sånn halvhøy seng til storesøster og en helhøy seng til lillebror. Arealet under blir mest brukt hos lillebror. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?http://www.finn.no/finn/viewimage?fi...67&areaId=2838 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?
Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror det ble 700,- med materialer og maling. Jeg kan dobbelsjekke med Glittermannen når han kommer hjem.
![]() |
#27 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?Turbo har stompa sin med utrekkbart skrivebord. Undersenga har han lekekasser på hjul og sånt. Sparer masse gulvplass. Tror nesten aldri han har lekt under sin. For lite lys i think
![]() |
|
|