|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
intro
|
Sv: Avsporing: Hvor mange serviser har dere?
|
|
|
|
#2 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åh, akkurat dette har jeg og, og jeg elsker det. Min mor samlet på det som ung, og jeg har fortsatt alle. Bruker de til fint, og det er alltid stor stas når "gullkoppene" kommer på bordet. Jeg har desverre ikke asjettene.
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Avsporing: Hvor mange serviser har dere?Dette med servise er et litt ømtålig tema her i huset.
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 09-11-09 kl 21:46. Årsak: Tok bort bilde |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Avsporing: Hvor mange serviser har dere?Vi har helt enkle blå tallerkener fra Ikea til hverdags, og Vieux Luxembourg (hvitt med blå blomster) til pent. Og så har jeg et ganske lite arvet kaffeservise. Det er også hvitt med blå blomster. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Står til nicket ditt, ja!
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det samme har vi som "penservise", men jeg må si det blir mindre og mindre brukt til det. I stedet er det hverdagsserviset fra Ikea (Arv) som blir brukt til det meste. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Sv: Avsporing: Hvor mange serviser har dere?Vi har telle, telle … fem, men det ene er kaffeservise jeg arvet av min grandtante, som ikke kan maskinvaskes, så det teller ikke. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Avsporing: Hvor mange serviser har dere?Vi har Cellini fra Villeroy og Boch til penservise |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Avsporing: Hvor mange serviser har dere?Uff, jeg har for mange pene-skjøre-må-ikke-brukes-kaffeserviser for jeg har arva etter min mormor, og har ikke hjerte til å kaste de ( enda)
|
|
|
#12 |
|
nju nja njo
|
Sv: Avsporing: Hvor mange serviser har dere?Har bare ett billig fra ikea. Har tenkt at vi burde samle på noe, men det har liksom ikke blitt.
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Avsporing: Hvor mange serviser har dere?Vi har Magniola Classic (samme som Teo) til fint, og noe hvitt firkantet som vi kjøpte på Obs til hverdags. Er veldig glad i begge.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Avsporing: Hvor mange serviser har dere?Vi har.. til hverdags: Ett til 8 som jeg fikk da jeg flyttet hjemmefra, et til 3 som mannen fikk i tilsvarende situasjon, et til 6 fra ikea.
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Avsporing: Hvor mange serviser har dere?Vi har ett servise; Ostindia fra Rörstrand. Det brukes til hverdag og fest, både middags og kaffe-servise. I tillegg har vi termokopper fra Eva solo til kaffeslabberas.
|
|
|
#18 |
|
intro
|
Sv: Avsporing: Hvor mange serviser har dere?Ah, ja, det Ikea-serviset har vi også.
|
|
|
|
#20 |
|
Smugleser
|
Sv: Avsporing: Hvor mange serviser har dere?Vi har Edme til hverdags, altså samme som liefje viser.
|
![]() |
|
|