|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilken er det mest irriterende reklamen på TV?Det er en med en dame som har ekstrajobb som danselærer... "Av og til blir det litt mye..." *holder seg på magen* Så da drikker hun ett eller annet yoghurtprodukt, har vel egentlig aldri orket å se lenge nok til at jeg har fått med meg produktet helt. Forferdelig dårlig skuespiller. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken er det mest irriterende reklamen på TV?Reklamene for tannkrem der personer som visstnok er tannleger står og snakker med de mest tilgjorte "lese rett fra manus" stemmer.
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvilken er det mest irriterende reklamen på TV?
|
|
|
#4 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hvilken er det mest irriterende reklamen på TV?
Activia det også.
|
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilken er det mest irriterende reklamen på TV?Activia ...say no more!
|
|
|
#6 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hvilken er det mest irriterende reklamen på TV?Cubus sine reklamar er så ekstremt kroppsfikserte at eg er frista til å boikotte heile sjappa.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken er det mest irriterende reklamen på TV?Veldig mye av det som er utenlandske reklamer kan lett irritere. Det blir en annen kultur her på berget enn i USA eller sentraleuropa på en del områder. Og bestillingene av reklamen kommer kanskje fra hovedkontor uten at de lokale aktørene får legge fram at dette kanskje ikke funker så bra i Norge. Det er veldig mye reklame som jeg tror er direkte bortkastede penger. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hvilken er det mest irriterende reklamen på TV?Bind og tampongreklamer der alle er så jublende glade "selv når du har mensen".
|
|
|
#11 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Hvilken er det mest irriterende reklamen på TV?Hva med Riesen sjokolade? Grøss og gru.
|
![]() |
|
|