Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mest irriterende stemme?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-09, 07:44   #21
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mest irriterende stemme?

Fucking Valen!
Jeg får ståpels og grøsninger når stemmen hans skjærer gjennom øregangene mine. Verre enn både negler på tavle og gaffel på tallerken.

Gammel 11-11-09, 08:14   #22
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Linni Meister slår vel de fleste. Hun har en helt forferdelig grusom stemme. Pia Haraldsen tror jeg ikke jeg har hørt stemmen til. Jan Fredrik Karlsen. Han og armbevegelsene når han skal poengtere noe er også irriterende.

Gammel 11-11-09, 08:29   #23
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Ingen av disse irriterer meg i grunn... har andre ting å irritere meg over.

Når det er sagt så synes jeg flere av de nevnte har noget pussige stemmer ja, og både Linni og Autofil-fyren ligger veli toppsjiktet av rare stemmer.

Gammel 11-11-09, 08:36   #24
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke hørt stemmen til Linni Meister, så jeg sier Marge Simpson, Kristin Halvorsen og Siv Jensen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 08:56   #25
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joiner Maximilla med Siv Jenssen og Kristin Halvorsen. Anmasende og nasale stemmer.

Små einsteins er plagsomme - men det mer for at de synger falskt.

Gammel 11-11-09, 09:07   #26
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Kristin Halvorsen har da en behagelig stemme?

Linni har nok helt klart verdens verste stemme, ikke mange som slår henne. Men problemet med henne er vel at det ikke er så sikkert at hun har en irriterende stemme, men at hun har lagt seg til dette toneleiet fordi det er ... sexy?

Gammel 11-11-09, 09:12   #27
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Går det virkelig an å syns det?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 09:21   #28
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Linni ...og nytt forslag er denne jenta: www.amandavardet.blogg.se

Gammel 11-11-09, 09:36   #29
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Linni ...og nytt forslag er denne jenta: www.amandavardet.blogg.se

Ja, hun var den første jeg tenkte på når det kommer til irriterende stemme.

Gammel 11-11-09, 09:36   #30
Maya80

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Linni har nok helt klart verdens verste stemme, ikke mange som slår henne. Men problemet med henne er vel at det ikke er så sikkert at hun har en irriterende stemme, men at hun har lagt seg til dette toneleiet fordi det er ... sexy?

Hun høres ikke mye sexy ut, det høres ut som barnestemme som voksene prøver og etterligne

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 09:50   #31
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Linni. Definitivt! :grøss: Men Siv Jensen er også grufull.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 10:56   #32
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Linni Meister, Pia Haraldsen, Charlotte Thorstvedt, Kristin Halvorsen, Ari Behn, Åse Kleveland, Britney Spears, Kaare Willoch ....og jøjemeg, det er mange med grusomme stemmer..

Gammel 11-11-09, 11:00   #33
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Linni Meister er ille - men det som tar kaka i å gi meg grøssninger langt nedover ryggraden for tiden er det forbanka talende armåndsuret til "Spesialagent Ozo."

Gammel 11-11-09, 11:02   #34
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det er ingen ting i mot han i Autofil. Han kunne med fordel blitt stum
Jeg hadde tatt alle de damene ti ganger bare jeg slapp han.

Særlig latteren.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 11:04   #35
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse quiz-damene som maser verre enn verst hver morgen. "Det er looser, assa, Loooooser!"

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 11:05   #36
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har hørt stemmen til Linni Meister.

Å, herregud, da har du virkelig gått glipp av noe. Jeg så en link til en blogg eller noe sånt, en videosnutt, tror jeg det var, her inne en gang. Jeg trodde dama tullet, selv om jeg aldri hadde sett henne eller hørt om henne før.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 11:06   #37
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

for tiden er det forbanka talende armåndsuret til "Spesialagent Ozo."

Ellers undrer jeg litt over Pia H. sin stemme. Er ikke den behagelig? Jeg klarer ikke høre henne for meg, men jeg syns jeg husker at om man slipper å se på henne så er stemmen i seg selv helt ok. Det er bare det stemmen sier som er litt ubehagelig innimellom.

Gammel 11-11-09, 11:08   #38
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hun gode håndballkeeperen for noen år siden, Cecilie Leganger.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 11:10   #39
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Fucking Valen!
Jeg får ståpels og grøsninger når stemmen hans skjærer gjennom øregangene mine. Verre enn både negler på tavle og gaffel på tallerken.

Ja, jeg er enig. Jeg stemmer for å fjerne denne mannen fra media.

Gammel 11-11-09, 11:14   #40
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Linni Meister sin stemme liker jeg ikke. Har ikke så sterke meninger om Pia H egentlig. Ellers kan jeg ikke fordra Anne Kat Hærland sin stemme.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.