Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dukke ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-09, 20:52   #21
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dukke ...

takker for svar alle sammen
og tar imot fler om noen vil komme med innspill

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 21:34   #22
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dukke....

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Da har du helt rett ingen tissedukke nei...
Dem tisser på riktig altså? trodde det var slik bleie man hadde på dem, også ble bleien bare "forvandlet" slik at det såg ut som dukken hadde tisset... Så feil kan man ta

Jeg trodde de tisset på riktig, derfor har jeg alltid styrt unna.

veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 21:51   #23
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

SoReal dukkene så jo helt skjønne ut. De bør ikke være harde i allefall. Ser at de harde dukkene jeg har på jobb blir valgt bort. Ingen som leker med dem.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 22:04   #24
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg trodde de tisset på riktig, derfor har jeg alltid styrt unna.

og Soreal, kjempesøte. Hvor får man kjøpt dem da? og har dem myk kropp?
Rekner med at den Fisher-Price Real Loving Baby dukken har myk kropp? står ikke noe om det.... ??

Gammel 11-11-09, 22:05   #25
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Her har dei So Real på Ringo hvertfall. Dei er mjuke i kroppen ja og kjempenydelige.
Snuppa har den store og eg har nesten lyst å kjøpe den vesle til ho og.

Gammel 11-11-09, 22:12   #26
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

De to eldste hr fikk Baby Born-dukke når de var ca 2 år, men de foretrakk heller den mykere varianten enda en stund.

Minste her skal få My Litte Baby Born-dukken fra de eldste til jul, den er mindre enn den vanlige, ca 30-32 cm, og har myk kropp. Finnes ekstrautstyr til den også.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 22:19   #27
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Her har dei So Real på Ringo hvertfall. Dei er mjuke i kroppen ja og kjempenydelige.
Snuppa har den store og eg har nesten lyst å kjøpe den vesle til ho og.

Men passer den for ei på 18mnd? snuppa di er vel noe eldre? Men kjempesøte ja! muligens dem har dem her... har ikke tenkt over det. skal ta å kikke i morgen Det blir den eller FP dukken.. tror jeg

Gammel 11-11-09, 22:52   #28
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Rekner med at den Fisher-Price Real Loving Baby dukken har myk kropp? står ikke noe om det.... ??

Den FP dukken vi har, har myk kropp. Jeg regner med at den newborn dukken også har det.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 23:04   #29
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Men passer den for ei på 18mnd? snuppa di er vel noe eldre? Men kjempesøte ja! muligens dem har dem her... har ikke tenkt over det. skal ta å kikke i morgen Det blir den eller FP dukken.. tror jeg

Snuppa mi fikk sin når ho var 2 år og ho har den største, var kun den som fantes da. No er det ein som er mindre og den er nok midt i blinken. Syns det er veldig fint når dei har hår.

Gammel 11-11-09, 23:12   #30
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Anbefaller også en med myk kropp til ettåring. Treåringen min leker litt med babyborn nå, men det er de med myk kropp som er best enda.
Hun har en fra FP, men den_stinket_vanilje, lenge. Storesøstra har en med myk kropp fra Zapf. Den synes jeg er finere i detaljene, og den lukter ikke.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 00:11   #31
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vind, her.

Hun har en fra FP, men den_stinket_vanilje, lenge.

He, he! Sitat fra storesøster om FP dokka: Den lukter så nydelig mamma.

Må tilstå at jeg også synes den lukter deilig

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 19:54   #32
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Da var jeg å kikket litt idag. Bare en sånn dyr FP dukke, med alle mulige lyder osv... tror den kostet 800? Og dem SoReal -dukkene dem hadde inne, var ikke såå fine som den du linket til Zip. Tror jeg må på by-shopping snart!

Gammel 12-11-09, 20:22   #33
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte en liten dukke uten hår og med myk kropp på OBS. Den het "Isabella", kostet 59,- kr og kom med ekstra klær og en liten rosa plastbamse. Babyen elsker henne

Gammel 12-11-09, 21:59   #34
solskinn
Nybegynner

Hvor: Oslo
solskinn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Babyborn har vært favoritten her. Veldig pluss at dukken kan bades, men enig i at den er litt hard.

solskinn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 09:57   #35
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Da var jeg å kikket litt idag. Bare en sånn dyr FP dukke, med alle mulige lyder osv... tror den kostet 800? Og dem SoReal -dukkene dem hadde inne, var ikke såå fine som den du linket til Zip. Tror jeg må på by-shopping snart!

Gosj så dyrt. Me kjøpte so real dukka til 399, den som er mindre her oppe koster 299 var det vel. Her hadde dei mange forksjellige så fant ei som var veldig søt. Nokon av dei er ikkje så fine nei.

Gammel 14-11-09, 17:35   #36
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Gosj så dyrt. Me kjøpte so real dukka til 399, den som er mindre her oppe koster 299 var det vel. Her hadde dei mange forksjellige så fant ei som var veldig søt. Nokon av dei er ikkje så fine nei.

Ja, dyrt, men den hadde mange ulike finesser bla programerer lyder osv, så den er beregnet på større barn. Ikke aktuelt her iallefall enda

Får kikke litt rund til, viss ikke får jeg kjøpe den på nett...

Gammel 20-11-09, 21:44   #37
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Bare en oppdatering i "dukke-jakten" min; nå er den over!!
Fant disse nydelige FP "sweet as me" dokkene, 35cm lange, og så kjempesøte!!! Så en slik en blir det til vesla mi til jul!

Sist redigert av ItsOnlyMe : 20-11-09 kl 22:32.
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:17.