Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva får barna til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-09, 20:05   #21
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får barna til jul?

Vi er litt usikre, men jeg har bestilt duntøfler med pirater på og så sitter han akkurat nå og sikler over hele Toys R'Us katalogen. Tenker det blir en bilbane.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg tror snuppa får danseskøyter og knerten får trommesett (vi er litt usikre på sistnevnte, vil vi oss så vondt?).

Til sistnevnte Tjorven, så vondt vil du ikke deg selv.

Gammel 11-11-09, 20:18   #22
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Han får togbanebord i tre med en del skinner og en cd spiller av oss.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 20:25   #23
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Elste får noe barbie og barbieutstyr, mellomste ønsker seg kun kaptein sabeltann ting så blir dvd og kappe og lue der, minste får spilleteppe med forksjellig musikk og ord og en dokke. Det blir vel noe klær og sånt i tilegg

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 20:29   #24
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Emily får snowboard og litt leker og småstæsj. Sarah får ny skolesekk og diverse småstæsj + sesongkort på Haukelifjell. Ellers tar jeg det litt etterhvert nå fremover mot jul.

Gammel 11-11-09, 20:30   #25
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Vi har ikke helt bestemt oss enda vi, men de to eldste får nok hvert sitt ds spill tenker jeg, han som snart er ett år er jeg ikke sikker på, kanskje noe fra drømmehagen?

Gammel 11-11-09, 20:31   #26
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har planer om å kjøpe skiutstyr til mini.
Han ønsket seg brannbil i sommer og det får han av mormora si.

Utenom det så får vi ta for oss lekekatalogene når de strømmer inn.
Søstra skal få dunpute og pysjamas.
Hun får alt av mora si ellers,så det er nesten vanskelig å finne gave til henne.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 20:45   #27
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Babyen ønsker seg en snakkende Makka Pakka har jeg skjønt, hun ble helt vill da hun så en slik figur i butikken her om dagen.
Eldste vet jeg ikke ennå, hun ønsker seg en hippogriff eller andre Harry Potter effekter, jeg finner sikkert noe fint i Warner Bros. nettbutikk.

Gammel 11-11-09, 21:08   #28
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Eldste skal få Burton vinterjakke tror jeg, og noen småting. Mellomste får muligens skipakke + småting og minsta aner jeg ikke hva ennå.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 21:11   #29
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

våre to får hver sin sparkesykkel. Leker renner det inn i søkk og kav fra besteforeldre og div.

Gammel 11-11-09, 21:13   #30
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jentene får TV med DVD spiller som skal stå på lekerommet og hver sin film til jul fra meg og mannen. Litt småegoistisk gave - skal bli deilig med en tv til (har bare en fra før for å presisere).

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 21:54   #31
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet ikke helt enda. LilleVenn ønsker seg en Wii, men er usikker på om vi skal kjøpe det, da vi har en PS3 og hun har en DS. Muligens det blir en kombinert tv/dvdspiller til å ha på rommet eller en docking til itouchen.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 22:01   #32
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

S får CDspiller og en utkledningsdrakt (drage) av oss. Mulig et par småting til, får høre litt hva de andre i familien kjøper. Ellers har vi ønsket ham Playmo og Lego. Han selv har ønsket seg enda flere dinosaurfigurerer .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 22:03   #33
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Planen er mp3 spiller hvis vi finner noe som ikke er så kostbart.
Ellers har jeg sett på Bergans Stallo bukse til 8 åringen, men det blir enten/eller og ikke både/og (tror jeg).

Gammel 11-11-09, 22:05   #34
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

10-og 13-åringen får hvert sitt digitale kompaktkamera, de har "alt", men er velig glad i å ta bilder. 13-åringen sitt kamera havarerte i sommer, så jeg tror begge blir glad for gaven.

Minste blir 10 mnd til jul, hva ønsker ei sånn lita ei da? Utstyr og leker har vi jo alt av.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 22:16   #35
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Storesøster har bursdag i romjula, så det blir to runder med gaver til henne.
Har iallefall kjøpt :
den nyeste Kari Traa slalomhjelmen (som hun ønsker)
turndrakt m/tilbehør (som hun ønsker)
Ønsker seg også Ipod Nano, og slalomjakke fra Beerenberg. Hjelm eller turndrakt blir gave fra foreldrene mine til jul.

Lillesøster ønsker seg nesten bare dukker, enda hun minst har 30 forskjellige dukker fra smått til stort (ikke medberegnet barbie).
Trenger et godt tips til henne.... Kanskje en ny litt større dukkeseng eller vugge m/tilbehør og et eller annet til.....Veldig vanskelig, for hun har så mye leker......

Niesen min på 6 mnd får Nøstebarn ull/silke sparkebukse og body samt Nøsetbarn ull lue. Strikker også en jakke til henne i Nøstebarnull.
Niesen min på 5 skal få Hellytec vinterdress til bursdagen rett før jul, så da blir det vel en leke av ett eller annet slag til jul......

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 22:34   #36
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

8 åringen får mest sannsynlig mobil og 6-åringen microannlegg. I tillegg så blir det nok noen DS spill og noen gaver som jeg må fikse fra besteforeldre.

Minsten har bursdag rett over nyttår så jeg må vel tenke ut noe lurt til da også.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 22:51   #37
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Begge jentene (snart 8 år og 10 år) skal få iPod Nano fra oss og tilhørende høytalere fra besteforeldre. I tillegg får de sikkert et PS3-spill på deling og kanskje noe småtteri i tillegg

Gammel 11-11-09, 23:01   #38
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Storebror får ipod touch, mellomste mobiltelefon og minste cd spiller.

Gammel 11-11-09, 23:05   #39
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

og

En annen ide er å pusse opp lekerommet med klatrevekk og sånn! Men jeg har så lyst å innrede en liten kjøkkenkrok. Kanskje kjøkkenet skal være til meg selv.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 23:46   #40
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poden (som blir 7 om et par uker) får kamera av mine foreldre, det har jeg allerede kjøpt for dem, så vi er sikre på at det ikke blir utsolgt:

(men i blått)
Moren min skal dessuten strikke ham en ny topplue, som han ønsker seg, og skal også prøve å strikke denne, som han også ønsker seg veldig:

Av oss skal han få dette legosettet, som BM kjøpte på Ebay for lenge siden:

Og dette fra svigers, tror jeg:

Siden han har bursdag i desember, blir det fellesplanlegging av gaver. Noen ting han antagelig får til bursdagen er dette Wii-spillet fra farmor og farfar:

denne boken fra oss:

dessuten Star Wars-badekåpe og et rimelig armbåndsur fra mormor og morfar.

Skal dessuten antagelig finne noen tyske barnebøker, og så er det mulig vi kjøper noen klassiske Disneyfilmer til hele familien fra nissen, eller noe sånt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.