|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Vi er litt usikre, men jeg har bestilt duntøfler med pirater på og så sitter han akkurat nå og sikler over hele Toys R'Us katalogen. Tenker det blir en bilbane.
Til sistnevnte Tjorven, så vondt vil du ikke deg selv.
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Elste får noe barbie og barbieutstyr, mellomste ønsker seg kun kaptein sabeltann ting så blir dvd og kappe og lue der, minste får spilleteppe med forksjellig musikk og ord og en dokke. Det blir vel noe klær og sånt i tilegg |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Emily får snowboard og litt leker og småstæsj. Sarah får ny skolesekk og diverse småstæsj + sesongkort på Haukelifjell. Ellers tar jeg det litt etterhvert nå fremover mot jul.
|
|
|
#25 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Hva får barna til jul?Vi har ikke helt bestemt oss enda vi, men de to eldste får nok hvert sitt ds spill tenker jeg, han som snart er ett år er jeg ikke sikker på, kanskje noe fra drømmehagen?
|
|
|
#26 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Har planer om å kjøpe skiutstyr til mini. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hva får barna til jul?Babyen ønsker seg en snakkende Makka Pakka har jeg skjønt, hun ble helt vill da hun så en slik figur i butikken her om dagen.
|
|
|
|
#28 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Eldste skal få Burton vinterjakke tror jeg, og noen småting. Mellomste får muligens skipakke + småting og minsta aner jeg ikke hva ennå. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?våre to får hver sin sparkesykkel. Leker renner det inn i søkk og kav fra besteforeldre og div.
|
|
|
#30 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Jentene får TV med DVD spiller som skal stå på lekerommet og hver sin film til jul fra meg og mannen. Litt småegoistisk gave - skal bli deilig med en tv til (har bare en fra før for å presisere).
|
|
|
#31 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva får barna til jul?Jeg vet ikke helt enda. LilleVenn ønsker seg en Wii, men er usikker på om vi skal kjøpe det, da vi har en PS3 og hun har en DS. Muligens det blir en kombinert tv/dvdspiller til å ha på rommet eller en docking til itouchen. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
I mål
|
Sv: Hva får barna til jul?S får CDspiller og en utkledningsdrakt (drage) av oss. Mulig et par småting til, får høre litt hva de andre i familien kjøper. Ellers har vi ønsket ham Playmo og Lego. Han selv har ønsket seg enda flere dinosaurfigurerer |
|
|
|
|
|
#33 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva får barna til jul?Planen er mp3 spiller hvis vi finner noe som ikke er så kostbart.
|
|
|
#34 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?10-og 13-åringen får hvert sitt digitale kompaktkamera, de har "alt", men er velig glad i å ta bilder. 13-åringen sitt kamera havarerte i sommer, så jeg tror begge blir glad for gaven. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Hva får barna til jul?Storesøster har bursdag i romjula, så det blir to runder med gaver til henne. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Sv: Hva får barna til jul?8 åringen får mest sannsynlig mobil og 6-åringen microannlegg. I tillegg så blir det nok noen DS spill og noen gaver som jeg må fikse fra besteforeldre. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva får barna til jul?Begge jentene (snart 8 år og 10 år) skal få iPod Nano fra oss og tilhørende høytalere fra besteforeldre. I tillegg får de sikkert et PS3-spill på deling og kanskje noe småtteri i tillegg
|
|
|
#39 |
|
Trademark: Imperfection
Sv: Hva får barna til jul?
|
|
|
#40 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva får barna til jul?Poden (som blir 7 om et par uker) får kamera av mine foreldre, det har jeg allerede kjøpt for dem, så vi er sikre på at det ikke blir utsolgt:
|
![]() |
|
|