|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du sosial/liker å være sammen med andre (utenom din familie)? | |||
Jeg vil helst være sammen med andre hele tiden! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 3,74% |
Jeg kan godt være hjemme av og til, og blant andre av og til. |
130 | 69,52% |
Vil helst være hjemme, men er sammen med andre om jeg MÅ. |
46 | 24,60% |
Gjør alt jeg kan for å slippe å være sammen med andre. |
2 | 1,07% |
Annet. |
2 | 1,07% |
Deltakere: 187. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du sosial?Jeg er fryktelig hjemmekjær, men liker veldig godt å være sammen med andre også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du sosial?Svarte: Jeg kan godt være hjemme av og til, og blant andre av og til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er du sosial?
Jeg er også litt der kjenner jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Er du sosial?Jeg er nok ganske sosial, men veldig hjemmekjær også. Blir det mye farting flere dager på rad, synes jeg det er fryktelig godt å bare være hjemme noen dager. I helgene blir jeg rastløs om vi ikke kommer oss ut på tur, på besøk, ha noen på besøk eller noe. Men det er greit å ikke ha noe på tapeten også.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er du sosial?Jeg kan godt være hjemme av og til, og blant andre av og til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Javel
|
![]() Sv: Er du sosial?Jeg trives veldig godt i mitt eget selskap og kan kose meg for meg selv...en liten stund iallefall, men så må jeg ut. Betegner med i grunnen som veldig sosial. Elsker å stelle i stand og invitere gjester og er mye ute på ting og tang.
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er du sosial?Jeg varierer veldig. Noen ganger, litt oftere enn andre kanskje, vil jeg bare være alene. Gå på kafé, ta en øl og lese avisen, rusle rundt på måfå, stikke av til noe. Andre ganger MÅ jeg være sammen med noen.
![]() |
#8 |
Sær og kresen
![]() Sv: Er du sosial?Jeg er mindre sosial enn jeg skulle ønske. Det handler for en stor del om at jobb, studier og familieliv sluker tid og krefter. Men jeg har jo en veldig sosial jobb, så jeg får utløp for en del der. Av natur er jeg nok ikke utpreget sosial, men jeg liker sosiale samvær med god mat og mye moro. Og en fest i ny og ne.
![]() |
#9 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er du sosial?Jeg trives godt hjemme, men er nok mindre sosial enn jeg skulle ønske. Det skyldes delvis at jobb og barn spiser det meste av tiden min men også at jeg ikke er flink nok til å prioritere å være sosial. Jeg er altfor pliktoppfyllende og skal bare ditt og skal bare datt. På den måten klarer jeg rett og slett ikke å prioritere nok tid til å være sosial. Jeg hadde nok hatt det bedre med meg selv hvis jeg klarte å slappe av litt mer og bruke mer av tiden min på å være sosial med venner. Jeg jobber med saken
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Er du sosial?Jeg er ikke laget for å være alene og vil helst være sosial hele tiden. Uansett: Om jeg så "må" være hjemme alene, så hånderer jeg det greit altså. Jeg har jo FP
![]() |
#11 |
Fjott
|
![]() Sv: Er du sosial?
![]() |
#12 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Er du sosial?Jeg liker meg best når det blir en fin balanse mellom hjemmetid og å være sammen med venner.
![]() |
#13 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Er du sosial?Jeg elsker å være aleine, jeg elsker å være sammen med andre
![]() |
#14 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Er du sosial?Jeg kan godt være hjemme av og til, og blant andre av og til.
![]() |
#16 |
frakoblet
|
![]() Sv: Er du sosial?Jeg er sosial av natur, når jeg har overskudd. Det betyr at jeg er langt mindre sosial i praksis enn jeg egentlig er av natur. Jobb, hus og barn spiser opp mye av sosialiseringstiden min.
![]() |
#17 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Er du sosial?Jeg havner egentlig mellom alternativ to og tre, men svarte alternativ tre.
![]() |
#18 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Er du sosial?En blanding, men ja jeg elsker å være sosial. Får mye energi av det. Har stort nettverk og liker å komme i kontakt med mennesker.
![]() |
#19 |
Stadig underveis
![]() Sv: Er du sosial?Med tre små barn er jeg nok ikke helt representativ for meg selv for tiden. For tiden er alenetid konstant en vidunderlig men sjelden opplevelse. Da jeg var singel og bodde alene, følte jeg at jeg aldri ville være alene.
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er du sosial?Jeg er veldig glad i å være sammen med andre, men jeg trives også veldig godt hjemme og vil være hjemme mesteparten av tiden. (Og gjerne helt alene en god bit av tiden.) Å treffe noen utenom familien én til to ganger i uken er omtrent passe.
![]() |
|
|