Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du sosial?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du sosial/liker å være sammen med andre (utenom din familie)?
Jeg vil helst være sammen med andre hele tiden! 7 3,74%
Jeg kan godt være hjemme av og til, og blant andre av og til. 130 69,52%
Vil helst være hjemme, men er sammen med andre om jeg MÅ. 46 24,60%
Gjør alt jeg kan for å slippe å være sammen med andre. 2 1,07%
Annet. 2 1,07%
Deltakere: 187. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-09, 19:59   #1
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du sosial?

Jeg er fryktelig hjemmekjær, men liker veldig godt å være sammen med andre også.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 20:01   #2
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Svarte: Jeg kan godt være hjemme av og til, og blant andre av og til.

Er i grunnen veldig sosial av meg, og er glad for at jeg har en jobb med masse mennesker rundt meg.
Men liker meg godt hjemme med familien også.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 01:42   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg er fryktelig hjemmekjær, men liker veldig godt å være sammen med andre også.

Jeg er også litt der kjenner jeg.
Jeg er veldig glad i å være sammen med andre også, men har de siste årene blitt mer bevisst på at jeg er sosial når jeg har lyst.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 18:58   #4
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Jeg er nok ganske sosial, men veldig hjemmekjær også. Blir det mye farting flere dager på rad, synes jeg det er fryktelig godt å bare være hjemme noen dager. I helgene blir jeg rastløs om vi ikke kommer oss ut på tur, på besøk, ha noen på besøk eller noe. Men det er greit å ikke ha noe på tapeten også.

Gammel 17-11-09, 19:26   #5
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan godt være hjemme av og til, og blant andre av og til.

Jeg er blitt veldig hjemmekjær. Det har blitt tiltak å dra noe sted på kevldstid, og det er jo da man har tid. Men, jeg koser meg når jeg først kommer meg ut døra.
Får jo dosen med sosialt på jobb, når jeg var i permisjon derimot måtte jeg mer ut.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 20:21   #6
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg trives veldig godt i mitt eget selskap og kan kose meg for meg selv...en liten stund iallefall, men så må jeg ut. Betegner med i grunnen som veldig sosial. Elsker å stelle i stand og invitere gjester og er mye ute på ting og tang.

Gammel 11-11-09, 20:27   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg varierer veldig. Noen ganger, litt oftere enn andre kanskje, vil jeg bare være alene. Gå på kafé, ta en øl og lese avisen, rusle rundt på måfå, stikke av til noe. Andre ganger MÅ jeg være sammen med noen.
Å være her hjemme alene er ikke riktig alenetid. Alenetid nytes best ute.

Gammel 11-11-09, 21:03   #8
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er mindre sosial enn jeg skulle ønske. Det handler for en stor del om at jobb, studier og familieliv sluker tid og krefter. Men jeg har jo en veldig sosial jobb, så jeg får utløp for en del der. Av natur er jeg nok ikke utpreget sosial, men jeg liker sosiale samvær med god mat og mye moro. Og en fest i ny og ne.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 21:29   #9
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg trives godt hjemme, men er nok mindre sosial enn jeg skulle ønske. Det skyldes delvis at jobb og barn spiser det meste av tiden min men også at jeg ikke er flink nok til å prioritere å være sosial. Jeg er altfor pliktoppfyllende og skal bare ditt og skal bare datt. På den måten klarer jeg rett og slett ikke å prioritere nok tid til å være sosial. Jeg hadde nok hatt det bedre med meg selv hvis jeg klarte å slappe av litt mer og bruke mer av tiden min på å være sosial med venner. Jeg jobber med saken

Gammel 11-11-09, 22:15   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke laget for å være alene og vil helst være sosial hele tiden. Uansett: Om jeg så "må" være hjemme alene, så hånderer jeg det greit altså. Jeg har jo FP

Gammel 12-11-09, 01:17   #11
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg er ikke laget for å være alene og vil helst være sosial hele tiden. Uansett: Om jeg så "må" være hjemme alene, så hånderer jeg det greit altså. Jeg har jo FP

Jeg vil helst være sammen med andre hele tiden! Men trives også i eget selskap, særlig foran dataen om kvelden.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 21:05   #12
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg liker meg best når det blir en fin balanse mellom hjemmetid og å være sammen med venner.

Gammel 11-11-09, 21:11   #13
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker å være aleine, jeg elsker å være sammen med andre
Det går i veldig rykk og napp.

Jeg er veldig utadvent, og tar gjerne kontakt med folk ute også..

Gammel 11-11-09, 21:18   #14
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan godt være hjemme av og til, og blant andre av og til.

Jeg er ganske sosial og liker og være sammen med andre, både på kafe og på besøk, men jeg har også behov for å være helt alene innimellom.
Før jeg fikk mann og barn kunne jeg bestemme meg for at jeg skulle være helt alene hele helgen, og da handlet jeg på fredag før jeg dro hjem og var ikke ute av døren før jeg skulle på jobb på mandag. Enkelte av kollegaene mine syns jeg var gal

Gammel 11-11-09, 22:15   #15
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Er både og. Koser meg hjemme med mitt og mine, men synes det er supert å være sosial også.

Gammel 11-11-09, 22:15   #16
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sosial av natur, når jeg har overskudd. Det betyr at jeg er langt mindre sosial i praksis enn jeg egentlig er av natur. Jobb, hus og barn spiser opp mye av sosialiseringstiden min.

Gammel 11-11-09, 22:18   #17
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg havner egentlig mellom alternativ to og tre, men svarte alternativ tre.

Jeg trives godt hjemme, men liker å være sammen med andre iblant. Og ikke da fordi jeg MÅ.

Men sånn kjempesosial har jeg aldri vært, har alltid satt pris på egentid.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 22:20   #18
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En blanding, men ja jeg elsker å være sosial. Får mye energi av det. Har stort nettverk og liker å komme i kontakt med mennesker.
Jeg er ikke typen til å sitte i telefonen timesvis med bestevenninen hver kveld da eller gå på endeløse kaffeselskaper for å snakke om været. Jeg liker nye impulser og mennesker som er lærerike, utfordrende og som byr på seg selv.

Gammel 11-11-09, 23:06   #19
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Med tre små barn er jeg nok ikke helt representativ for meg selv for tiden. For tiden er alenetid konstant en vidunderlig men sjelden opplevelse. Da jeg var singel og bodde alene, følte jeg at jeg aldri ville være alene.

Gammel 11-11-09, 23:26   #20
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad i å være sammen med andre, men jeg trives også veldig godt hjemme og vil være hjemme mesteparten av tiden. (Og gjerne helt alene en god bit av tiden.) Å treffe noen utenom familien én til to ganger i uken er omtrent passe.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46.