|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Jeg fikk fri på julaften!
Hjelpes, det var jo ekstremt. Du skal jo i følge loven ha fri halvparten av de røde dagene ?
![]() |
#24 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg fikk fri på julaften!For en deilig gave å få, kos deg med juleferien.
![]() |
#25 |
© All rights reserved
|
I løpet av et kalenderår.
Av disse dagene er det kun 1. juledag som er rød + 1. nyttårsdag, men da i et nytt år. Julaften regnes som rød etter kl. 17.00, men teller ikke som en hel dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg fikk fri på julaften!Hurra!!! Det høres bra ut, Susse!
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg fikk fri på julaften!Så bra at du fikk fri. Jeg har tenkt å melde meg til å jobbe i julen slik at de med barn kan ta seg fri med god samvittighet.
![]() |
#28 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Slik er det ikke hos oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Jeg fikk fri på julaften!Vi har droppet jule/påske turnus vi, jobber turnusen vår som vanlig, men kan komme med ønsker. De som ønsker fri trekker lodd. Vi er også så heldige å ha flere Jehovas vitner som gjerne jobber, også noen unge single uten barn som gjerne jobber røde dager.
![]() |
#30 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg fikk fri på julaften!Vi har puljesystem vi. Tre puljer. Det ene året har man jul, det andre året nyttår og treje året har vi fri begge deler. Resten av helligdagene er også fordelt på puljene. Det er arbeidsteamene som har samme arbeidshelg som fyller hver pulje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Jeg fikk fri på julaften!Nuppa :Vi hadde lignende puljesystem som du beskriver da jeg jobbet på legevakten. Nå er jeg i hjemmesykepleien, og vi trenger kun å være 1 sykepleier på dagvakten, dermed blir det lenge mellom hver gang. Kveldsvakten dekkes av annen tjeneste i kommunen.
![]() |
#32 |
superbruker
|
![]() Sv: Jeg fikk fri på julaften!Jeg jobber også i hjemmetjenesten. Vi har 4 puljer. Vi jobber jul hvert 4 år, nyttårsaften hvert 4 år, påsken osv. Vi kan dog få dagvakt på julaften og nyttårsaften.
![]() |
#34 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg fikk fri på julaften!Jeg skal jobbe kveld lillejulaften, og dag julaften. Det er egentlig bare en fordel, for da slipper jeg å lage mat |
![]() |
![]() |
|
|