Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Lego adventskalender

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-09, 23:00   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lego adventskalender

Jeg mente også det ville være dumt av dem ja... var den i fjor første gangen, kanskje? Og nå er det kommet en til? Og kanskje enda en neste år? Vil jo være dumt av dem å ikke bygge videre for nye år... Får følge med.

Gammel 14-11-09, 23:02   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Er det city og pirater hvert år? Slik at når man har hatt det to år, så er det ikke mer, altså, man gidder jo ikke få det samme en gang tilll?

Nei, året før der tror jeg det var en flyplass? Kan godt hende at de f.eks. har City hvert år eller noe, også en annen som varierer.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 23:03   #3
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Trodde da legokalenderen hadde vært ett par år ihvertfall Her i huset har det vært stor suksess Guttungen er 9 1/2 og valgte pirates-kalender i år. Kjøpte den på extra-leker til under 200 kr.

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 23:03   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De hadde to typer i fjor også.
City og Castle, tror jeg det var.

Gammel 15-11-09, 11:48   #5
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tusen takk for svar! Da har jeg spilt Lego City adventskalender + div kalendergaver og julegaver fra Sprell. Så fikk jeg gjort noen fornuftige innkjøp her jeg sitter med influensa.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 23:21   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Mao, det kommer i alle fall nye. Betryggende. Min er for liten til slikt enda, men jeg satser på at de fortsetter så lenge at de er der når det blir vår tur også. Duplo-kalender i år. Den er dog ikke ferdigutviklet av lego.

Gammel 14-11-09, 23:44   #7
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

De er veldig fine. Flyplassen (City) var vel for to år siden. Den var kjempefin med bla. kofferter og sikkerhetskontroll og bagasjetralle, i fjor var det mer generelle greier i Cityutgaven også var det en Castle, som ble veldig fort utsolgt. I år tror jeg de har produsert fler. Jeg tror alle har hatt tre luker etter hverandre som henger sammen; figur i en luke og noe stash som passer til den figuren i de to andre. Så det blir åtte figurer i en kalender. Jeg skulle ønske de laget en dyrere LEGOkalender også, med listepris på 499 for eksempel, så kunne det være litt mer fancy ting i de seksten lukene uten figur.

Ben "two by four" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 21:31   #8
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg skulle ønske de laget en dyrere LEGOkalender også, med listepris på 499 for eksempel, så kunne det være litt mer fancy ting i de seksten lukene uten figur.

Ja!

veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 23:46   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storebror her i huset får piratkalenderen til Lego i år.

Gammel 15-11-09, 00:06   #10
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det sånn at det finnes større legodingser som passer sammen med kalenderen slik at man kanskje kunne tenke på det som julegave? *ide*

Gammel 15-11-09, 00:27   #11
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Er det sånn at det finnes større legodingser som passer sammen med kalenderen slik at man kanskje kunne tenke på det som julegave? *ide*

Ja, i fjor da det var Castle-kalender var det mye reklame for Castle-borgen, og alt i kalenderen passet godt å bruke med borgen. I år har jeg sett mye reklamer for Pirates-skipet.

Gammel 15-11-09, 12:01   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner at jeg kommer til å drive aktiv lobbyvirksomhet for legokalender til neste år. Det er veldig mye å finne 48 små presanger.

Gammel 15-11-09, 12:54   #13
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg kjenner at jeg kommer til å drive aktiv lobbyvirksomhet for legokalender til neste år. Det er veldig mye å finne 48 små presanger.

Hvis det ikke går hjem, kjøper du ferdigkalender og pakker om.

Gammel 01-12-09, 17:37   #14
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvis det ikke går hjem, kjøper du ferdigkalender og pakker om.

Det har jeg gjort, og jeg tror han blir like fornøyd i år som i fjor! Pakker en del av de to og to sammen, så sper jeg på med noen ekstra pakker som godteri, klistremerkehefte osv.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.