|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lego adventskalenderJeg mente også det ville være dumt av dem ja... var den i fjor første gangen, kanskje? Og nå er det kommet en til? Og kanskje enda en neste år? Vil jo være dumt av dem å ikke bygge videre for nye år... Får følge med.
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Lego adventskalender
Nei, året før der tror jeg det var en flyplass? Kan godt hende at de f.eks. har City hvert år eller noe, også en annen som varierer.
![]() |
#3 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Lego adventskalenderTrodde da legokalenderen hadde vært ett par år ihvertfall
![]() |
#5 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Lego adventskalenderTusen takk for svar! Da har jeg spilt Lego City adventskalender + div kalendergaver og julegaver fra Sprell. Så fikk jeg gjort noen fornuftige innkjøp her jeg sitter med influensa.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Lego adventskalenderMao, det kommer i alle fall nye. Betryggende. Min er for liten til slikt enda, men jeg satser på at de fortsetter så lenge at de er der når det blir vår tur også. Duplo-kalender i år. Den er dog ikke ferdigutviklet av lego.
![]() |
#7 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Lego adventskalenderDe er veldig fine. Flyplassen (City) var vel for to år siden. Den var kjempefin med bla. kofferter og sikkerhetskontroll og bagasjetralle, i fjor var det mer generelle greier i Cityutgaven også var det en Castle, som ble veldig fort utsolgt. I år tror jeg de har produsert fler. Jeg tror alle har hatt tre luker etter hverandre som henger sammen; figur i en luke og noe stash som passer til den figuren i de to andre. Så det blir åtte figurer i en kalender. Jeg skulle ønske de laget en dyrere LEGOkalender også, med listepris på 499 for eksempel, så kunne det være litt mer fancy ting i de seksten lukene uten figur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
maler
|
![]() Sv: Lego adventskalenderEr det sånn at det finnes større legodingser som passer sammen med kalenderen slik at man kanskje kunne tenke på det som julegave? *ide*
![]() |
#11 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Ja, i fjor da det var Castle-kalender var det mye reklame for Castle-borgen, og alt i kalenderen passet godt å bruke med borgen. I år har jeg sett mye reklamer for Pirates-skipet.
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Lego adventskalenderJeg kjenner at jeg kommer til å drive aktiv lobbyvirksomhet for legokalender til neste år. Det er veldig mye å finne 48 små presanger.
![]() |
![]() |
#13 |
maler
|
Hvis det ikke går hjem, kjøper du ferdigkalender og pakker om.
![]() |
#14 |
En som trener
|
Det har jeg gjort, og jeg tror han blir like fornøyd i år som i fjor! Pakker en del av de to og to sammen, så sper jeg på med noen ekstra pakker som godteri, klistremerkehefte osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|