|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør man når mannen drar "du burde vite hva jeg ønsker meg"-kortet?Et år begynte jeg å skrive ned ting folk opplyste meg om at de ønsket seg, sånn helt i utide for gavedryss (Min mor er notorisk, hun kommer ikke på noe hun ønsker seg før jul, men jeg lover deg, i løpet av romjula har hun lang ønskeliste!) Det året slo jeg til med noen gode gaver... men klarer jeg følge opp dette år etter år da? Neeeida, teflonhjernen er under sterk utvikling sammen med ammetåke (som kom meeeeeget tidlig, og holder leeeeeenge) så jeg glemmer ut slike ting på meget kort varsel nå...
|
|
|
#2 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva gjør man når mannen drar "du burde vite hva jeg ønsker meg"-kortet?Jeg syns du skal gi han tarotkort og en krystallkule.
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva gjør man når mannen drar "du burde vite hva jeg ønsker meg"-kortet?
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva gjør man når mannen drar "du burde vite hva jeg ønsker meg"-kortet?Magica sa det...
|
|
|
#6 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hva gjør man når mannen drar "du burde vite hva jeg ønsker meg"-kortet?
Den t-skjorta var jo genial. Hvor fant du den?
|
|
|
|
#7 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør man når mannen drar "du burde vite hva jeg ønsker meg"-kortet?La han få et juleslips med lyd.
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva gjør man når mannen drar "du burde vite hva jeg ønsker meg"-kortet?Da kunne han klart seg uten gave. Jeg kan IKKE vite hva han ønsker seg, så da hadde jeg landet på ingenting.
|
|
|
|
#10 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva gjør man når mannen drar "du burde vite hva jeg ønsker meg"-kortet?Hadde han enda sagt at han ønsket seg ingenting. Jeg har gitt bort ingenting i julegave flere ganger jeg - ei tom krukke med etikett på, merket Ingenting. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Lett rørt
|
Sv: Hva gjør man når mannen drar "du burde vite hva jeg ønsker meg"-kortet?Da kjøper jeg enten noe jeg mener han trenger eller noe familien trenger. Er det noe han ikke ville ha han da ender opp med, så regner jeg med han vet hva han ønsker seg neste gang.
|
|
|
#12 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva gjør man når mannen drar "du burde vite hva jeg ønsker meg"-kortet?Vi krever ønskeliste fra de som vil ha gaver under juletreet.. Det funker fint. Finne-på-selv-tiden var før vi fikk barn...
|
|
|
|
#13 |
|
Fartsfantom
|
Sv: Hva gjør man når mannen drar "du burde vite hva jeg ønsker meg"-kortet?Å jeg er så glad at vi kjøper en felles gave fra oss til oss i julegave, så kan vi heller finne på noen morsomme bursdagsgaver i stedet. *eier ikke fantasi* |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva gjør man når mannen drar "du burde vite hva jeg ønsker meg"-kortet?Jeg klarte ikke å la være. Jeg bare klarte ikke. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør man når mannen drar "du burde vite hva jeg ønsker meg"-kortet?Få hodet ditt ut av kofferten! Jeg tenkte mere i de baner at man setter seg ned på kne for å fri! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør man når mannen drar "du burde vite hva jeg ønsker meg"-kortet?Hmmm, dine skitne tanker ga meg en ide. En kupongbok kanskje? Med litt snedige ideer. |
|
|
|
![]() |
|
|