Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva gjør man når mannen drar "du burde vite hva jeg ønsker meg"-kortet?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-09, 14:28   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør man når mannen drar "du burde vite hva jeg ønsker meg"-kortet?

Et år begynte jeg å skrive ned ting folk opplyste meg om at de ønsket seg, sånn helt i utide for gavedryss (Min mor er notorisk, hun kommer ikke på noe hun ønsker seg før jul, men jeg lover deg, i løpet av romjula har hun lang ønskeliste!) Det året slo jeg til med noen gode gaver... men klarer jeg følge opp dette år etter år da? Neeeida, teflonhjernen er under sterk utvikling sammen med ammetåke (som kom meeeeeget tidlig, og holder leeeeeenge) så jeg glemmer ut slike ting på meget kort varsel nå...

Om han mener du grunnet samlivets varighet VET hva han trenger, og du virkelig ikke kommer på noe, så TRENGER han ifølge sin egen definisjon ikke noe, så vips... da er det mulig at sokker eller kjøkkenmaskin hadde vært treffende ja

Gammel 16-11-09, 14:32   #2
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns du skal gi han tarotkort og en krystallkule.

Gammel 16-11-09, 14:35   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg syns du skal gi han tarotkort og en krystallkule.

Beste forslaget hittil!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 14:38   #4
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Stor og rød sløyfe rundt deg selv. Du er alt han ønsker seg og trenger. :enkel:

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 14:49   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Magica sa det...
Sånn ellers kan jeg komme med.
Superundertøy
boxere
godlukt
ullsokker
sykkelutstyr
Stilig belte
Tøff t-skjorte.
- f.eks denne -

Ja, for med den innstillinga er han jo veeeeldig voksen.

Gammel 16-11-09, 14:59   #6
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Magica sa det...
Sånn ellers kan jeg komme med.
Superundertøy
boxere
godlukt
ullsokker
sykkelutstyr
Stilig belte
Tøff t-skjorte.
- f.eks denne -

Ja, for med den innstillinga er han jo veeeeldig voksen.

Den t-skjorta var jo genial. Hvor fant du den?

Gammel 16-11-09, 21:17   #7
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

La han få et juleslips med lyd.

Gammel 16-11-09, 14:49   #8
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eventuelt nytt undertøy til deg selv, det må da være perfekt.

Gammel 16-11-09, 18:54   #9
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da kunne han klart seg uten gave. Jeg kan IKKE vite hva han ønsker seg, så da hadde jeg landet på ingenting.

Gammel 16-11-09, 19:01   #10
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Hadde han enda sagt at han ønsket seg ingenting. Jeg har gitt bort ingenting i julegave flere ganger jeg - ei tom krukke med etikett på, merket Ingenting.

Jeg hadde gitt ham sokker, det har man alltid bruk for. :ønsker meg sokker selv:

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 19:08   #11
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Da kjøper jeg enten noe jeg mener han trenger eller noe familien trenger. Er det noe han ikke ville ha han da ender opp med, så regner jeg med han vet hva han ønsker seg neste gang.

Noen ganger kjøper jeg og noe til meg selv som jeg vet han vil sette minst like mye pris på som meg.

Gammel 16-11-09, 19:25   #12
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi krever ønskeliste fra de som vil ha gaver under juletreet.. Det funker fint. Finne-på-selv-tiden var før vi fikk barn...

Gammel 17-11-09, 13:44   #13
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å jeg er så glad at vi kjøper en felles gave fra oss til oss i julegave, så kan vi heller finne på noen morsomme bursdagsgaver i stedet. *eier ikke fantasi*

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 13:46   #14
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

Hva gjør man når mannen drar "du burde vite hva jeg ønsker meg"-kortet?

Setter seg ned på kne??

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 13:51   #15
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Setter seg ned på kne??

Men kanskje ikke på selveste julekvelden? :trangsynt:

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 13:55   #16
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Men kanskje ikke på selveste julekvelden? :trangsynt:

Når musene har lagt seg danser julenissen på bordet.

Gammel 17-11-09, 13:51   #17
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Setter seg ned på kne??

Gammel 17-11-09, 13:54   #18
Dronningen
Pauset

Standard

Jeg klarte ikke å la være. Jeg bare klarte ikke.

Gammel 17-11-09, 15:14   #19
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Få hodet ditt ut av kofferten! Jeg tenkte mere i de baner at man setter seg ned på kne for å fri!

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 15:20   #20
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Hmmm, dine skitne tanker ga meg en ide. En kupongbok kanskje? Med litt snedige ideer.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.