Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell i Sandvika, Oslo

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-09, 07:43   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Sandvika, Oslo

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Jeg synes jo Kvadrat er lite da, men det henger vel sammen med at jeg er så kjent der.

Ja, når man er så vant med å gå der så virker det plutselig mindre, selv om det er ganske stort. Jeg var jo omtrent nabo med Kvadrat før og gikk der altfor ofte i ren kjedsomhet på dagene, fy fader så lei jeg er av det senteret. Pga. været ender vi jo ofte opp der på lørdagene, ugh.

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

De har planer om å bygge ut, men har såvidt jeg vet, ikke fått disse godkjent

Håper det går i orden!!

Åh, ja det hadde vært fantastisk! Jeg skjønner at de sliter litt for de vil jo bygge over motorveien osv. Jeg så noen planer en gang og det var ikke akkurat småtterier. Vi får nå se. De bygget jo ut for noen år siden, var det ikke hele området bak Mexicana som ble bygget da? Det var vel ikke der før. Men jeg kan ikke huske hvordan det så ut da. Har helt glemt det. Men jeg husker hvordan Kilden så ut før utbyggingen, med glassheisen midt i, og disse isbarene nederst. Ekte 80-talls-stil hehe.

Gammel 18-11-09, 10:59   #22
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Sandvika Storsenter er nærsenteret mitt. Nænænænænænæ!

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 13:43   #23
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Du må spise på Food Garage (Bølgen&Moi) som har supergode lunsjretter til en helt akseptabel pris. Ligger i nye delen. De har mat som er bare helt fantastisk.

Synes du ? Har vært der et par ganger, og syntes det var dyrt og kun middels god. Sushi med Thousand Islands fyll - WTF liksom. Og en clubsandwich med eggsalat som fortsatt gir meg kvalmer når jeg tenker på den.

Steam (ved siden av godteributikken) har lekker kaffelatte, nesten like bra som den på Georg Sverdrups hus (Blindern).

Gammel 19-11-09, 13:44   #24
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også Food Garage har god mat. Både jeg og mannen har vært veldig fornøyd hver gang vi har vært der. Jeg har aldri opplevd Thousand Island i sushien, i alle fall.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 01:33   #25
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes også Food Garage har god mat. Både jeg og mannen har vært veldig fornøyd hver gang vi har vært der. Jeg har aldri opplevd Thousand Island i sushien, i alle fall.

Da har du vært heldig...

Gammel 20-11-09, 10:06   #26
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Da har du vært heldig...

Nah, jeg har vært der MANGE ganger, altså, og alltid fått god mat, så kanskje det er du som har vært uheldig?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 09:39   #27
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sandvika Storsenter er nærsenteret mitt. Nænænænænænæ!

Mitt og.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 11:57   #28
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nah, jeg har vært der MANGE ganger, altså, og alltid fått god mat, så kanskje det er du som har vært uheldig?

Gammel 22-11-09, 13:59   #29
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Standard

Eller kjip og nærig...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.