|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
18-11-09, 10:44 | #21 |
L.F.C. supporter
|
Sv: Hva synes dere om navnesminke?
Ja. Det har du jo rett i.
18-11-09, 10:45 | #22 |
tankefull
|
Sv: Hva synes dere om navnesminke?Jeg tenker at f.eks Camilla og Wenche er så vanlig, at det tenker jeg ikke på som navnesminke, mens Christopher, i stedet for Kristoffer er unødvendig. Jeg syns også at det er unødvendig å putte en H inni et navn der det ikke trengs. F.eks Thorbjørn - Torbjørn. Sjangsen er jo stor for at man alltid må påpeke hvordan navnet skrives. |
18-11-09, 10:46 | #24 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
|
Haha, da ser jeg bare for meg robotdansen og Transformers, og tenker på den der datafilmen fra åttitallet.
18-11-09, 10:47 | #25 |
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva synes dere om navnesminke?Jeg er ikke så opptatt av hvordan folk velger å skrive navnene sine. Poden har et navn som ikke går an å tulle med på noe måte, men det var ikke noe kriterie da vi valgte navn.
18-11-09, 10:47 | #27 |
Epikur
|
Sv: Hva synes dere om navnesminke?Er det bare meg, eller er det slik at jo rarere/mer fancyzpezielt navnet er, jo større sjans er det for at familien benytter seg av vognskilt? I vår vennekrets heter ungene grøssekjedelige ting som Lars, Olav, Alfred, Ingeborg, Anna og Ingvild, men disse navnene ser man nesten aldri på et navneskilt. Elyze, derimot. Eller Chamomillah, Thobias, Jonaz () eller Jazmine Marielle? Sist sett på Galleriet i forrige uke.
18-11-09, 10:48 | #28 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
|
Sv: Hva synes dere om navnesminke?poff Sist redigert av Dronningen : 19-11-09 kl 10:46. |
18-11-09, 10:48 | #29 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
|
Sv: Hva synes dere om navnesminke?Jeg er veldig glad i navn type Camilla, Christoffer, Christian, Christina, og vi var inne på disse da vi skulle velge navn.
18-11-09, 10:50 | #30 |
ej ikke møjkets heije
|
Kan vi starte en vognskilt-debatt igjen? :ivrig:
18-11-09, 10:50 | #31 |
Guardian of the galaxy
|
Hvilket navn er det egentlig?
Filiff var kult. F er en god lyd og man burde plassere flere f'er rundt omkring.
18-11-09, 10:50 | #32 |
Epikur
|
Phrode!
18-11-09, 10:50 | #33 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
|
Dette hadde jeg tenkt å skrive nå, og så kom du meg i forkjøpet.
18-11-09, 10:51 | #35 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
|
Sv: Hva synes dere om navnesminke?Jeg synes det blir voldsomt når man oppkonstruerer fantasifulle navn for å være zpeziell.
18-11-09, 10:52 | #37 |
L.F.C. supporter
|
Skal dere ødelegge denne tråden også?
18-11-09, 10:53 | #38 |
ctrl+z
|
Sv: Hva synes dere om navnesminke?Jeg kjenner jeg er litt furten over at svigermor ikke kom på den fancy skrivemåten som Mimmen kom med.
18-11-09, 10:54 | #39 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
|
Sv: Hva synes dere om navnesminke?Therye og Thrulz var utrolig bra.
18-11-09, 10:54 | #40 |
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva synes dere om navnesminke?Jeg syns det er helt ok når folk lager navn for å være spesielle også jeg. Alle kan ikke gå rundt å hete Grete, Jonas og Maria heller.