|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Fin tråd!
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 18-11-09 kl 14:00. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg falt først for Exbo fordi han var stor og sterk og så litt tøff ut, samtidig som han framsto som roligheten selv og hadde de snilleste øynene. Og han ga de beste komplimentene.
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg bodde som sagt i Oslo da Exbo og jeg ble sammen, og jeg måtte bli der noen måneder før jeg kunne avslutte jobben min der, og vi flyttet sammen med en gang jeg kom hjem. I tillegg flyttet vi sammen i sokkelleiligheten til foreldrene mine, så det var en flying start, kan man si.
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvorfor falt du for din partner?
|
|
|
#6 |
|
Originala
|
Har du ikke forstått det før nå, altså? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Vi visste hvem hverandre var i noen år (jobbet sammen på Studentersamfundet i Trondheim), men var opptatt på hver vår kant. Mannen min reiste så et år til utlandet og da han kom tilbake sa det pang.
|
|
|
#9 |
|
|
Og helt hypotetisk var det han som jobbet først for å få kontakt, men det viser seg at det nuh er jeg som hopper opp og ned og roper etter oppmerksomhet. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#11 |
|
I farta!!
|
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Mannen falt først for meg, me gjekk på vidaregåande begge to. Eg visste ikkje kven han var før han og kameratane begynte å vere veldig interessert i oss. Han måtte streve ei stund før eg falt for han, sjølv om han var og er ein skikkelig kjekkas, populær hos jentene.
|
|
|
#12 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Snille øyne, flotte tenner (?!) og fantastisk humor. Vi kom i prat på en skikkelig rølpefest på lokalet og jeg la faktisk merke til at han hadde så pene, hvite tenner.
|
|
|
#14 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor falt du for din partner?For en fin tråd!
|
|
|
|
#15 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Det var en uslåelig kombinasjon av kjekk, morsom, intelligent og litt røff i stilen. Samme kombinasjon gjør at jeg fortsatt kan føle meg veldig forelska. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Hm egentlig eit tankevekkande innlegg. Ikkje ofte eg tenkjer på kvifor vi vart saman lenger
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg ble sammen gubben fordi venninna mi var forelsket i kameraten hans,og vi brukte all fritid på å se på hennes hjertes utkårede. Som den handlingskraftige kvinnen jeg er fant jeg ut at det var smartere å kline litt i stedet for å se, og 17 år senere er vi gift og har tre barn. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg var 15 og falt for utseendet. *enkel* |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor falt du for din partner?he he artg historie |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Retromum
|
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg traff min kjære på en venners venners fest og det første jeg la merke til var det utrolig sjarmerende og søte smilet hans der han satt i en litt bortgjemt krok. Jeg hadde vært singel en stund på det tidspuktet og hadde absolutt ikke noe imot litt flørting. Kvelden endte opp med at vi utvekslet tlfnr og møttes igjen noen dager senere. Etter vel en uke så var vi et par og igår feiret vi 7års dagen vår. |
|
|
|
![]() |
|
|