|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Metallica 13. april 2010Jeg trenger nok kjørebeskrivelser og parkering og sånn, men det kan jeg jo kanskje vente litt med.
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Metallica 13. april 2010Såg denne nå og tenkte det var en super gave til mannen. Prøvde meg men fikk ikke kjøpt |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Metallica 13. april 2010shit, shit, shit!! Når jeg sjekket tidligere i dag, så var det billetter å få kjøpt, også dumme, dumme meg måtte bare spørre kjæresten først....og dermed var de billettene borte!! Går det an!!!
|
|
|
#4 |
|
Måneheks
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Månen
![]() |
Sv: Metallica 13. april 2010Jeg satser på å få kjøpt billetter når der nærmer seg... Kunne heller tenkt meg å se dem i København igjen, men det ser ikke ut til at de skal ha flere konserter i Norden i år |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Metallica 13. april 2010Sende en mail til de som har planlagt stedet og spørre hvorfor i svarte helvete de droppet t-bane ut dit, når de har lagd så mange arbeidsplasser og en gigaarena? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Metallica!!
|
Sv: Metallica 13. april 2010Hm, kanskje jeg må alliere meg men folk jeg kjenner som har bil?
|
|
|
#14 |
|
Metallica!!
|
Sv: Metallica 13. april 2010
Takk...
|
|
|
#16 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Metallica 13. april 2010Har også ståplass på E.... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Fullverdig medlem
Hvor: Østfold
![]() |
Sv: Metallica 13. april 2010I dag kom billettene i posten, det gikk kjapt! Nå er det bare å glede seg |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Men ståplassene er unummerert....hvordan kan du da vite at det er på felt E. Jeg synes oversikten over arenaen er heeeeeeeelt håpløs. Kan få nummerert sitteplass på O-feltet, men det sier meg ingenting ettersom kartet ikke sier noenting om hvilken vei scenen vil bli rigget opp. Man kan da utifra bildet faktisk havne på baksiden av scenen, og det er jo....ikke kult.
|
|
|
#19 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Scenen er heldigvis midt på arenaen. |
|
|